return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Pre Party
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
אני חושב ממש בחיוב לארגן מסיבה שמתחילה בשעה 15:00 או 16:00 וממשיכה עד 00:00

הקונספט הוא מסיבת בריכה עם מוזיקה מגוונת מרגאי ועד לטראקים צ'יזים של קיץ

מישהו שמע פעם על דבר כזה?
מסיבה שלפני המסיבות?

אני ממש מתלבט אם זה יעבוד לי.
DvJ
תאמת שכן
יש לפחות כל סופ"ש מסיבה כזאת
בכפר שמריהו או קיסריה
וזה הולך לא רע
תלוי מה המטרה שלך
אם זה לעשות כסף
זה לא כלכך בטוח ותלוי את מי אתה מכיר וכמה יבואו...
uzi
קונספט מסחרי וטוב! מסיבת אחרי צהריים-ערב עם להיטי דאנס פשוטים ובריכה זה ממש ארוע קלאסי. באילת זה רץ קבוע בחופים. הרעיון בכללי מצלצל טוב אבל הכל תלוי בעלויות ואטרקציה פרסומים וכולי. היו תקופות של מסיבות אם.טי.וי בארץ שהיו בדיוק כאלה אבל בתוספת מסכים ענקיים עם קליפים.

* יש הרבה מאוד מקומות ודיסקוטקים איכותיים בחו"ל שמגיעים לשיא הארוע בשעה 11 בלילה והארוע ממשיך לכל המאוחר עד 1 או 2 בבוקר...
אצלינו בישראל לא מגיעים האנשים למועדון לפני 1 בבוקר - חבל!
KrazyDJs
בדוגרי נשמע רעיון מגניב...
אבל פה לדעתי הכי חשוב זה מיקום - אם יש מיקום טוב, הכל יכול להסתדר..
רצים לי כל כך הרבה רעיונות לדברים מגניבים שיכולים להיות במסיבה כזאת, יא אללה..:eyespop:
YoraY
quote:
אבל פה לדעתי הכי חשוב זה מיקום



הכי חשוב פה זה לא המיקום ולא הבטיח

הכי חשוב פה זה יחצנות שתביא לך אנשים... זו העדיפות הראשונה בכל הכוונה היפה שלך לעשות מסיבה נקודה
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by YoraY

הכי חשוב פה זה יחצנות שתביא לך אנשים... זו העדיפות הראשונה בכל הכוונה היפה שלך לעשות מסיבה נקודה



אחי, זה תקף לגבי כל מסיבה..

אני מדבר על הרעיון הכללי..
.A.Y.
לאדע כמה זה יצליח
זה לא כמו המסיבות בחו"ל שיש לך כמויות של תיירים שרק מחפשים לאן לצאת
בארץ אנלא יודע כמה קהל יהיה לזה בשעות האלה..
אולי אם זה יהיה פעם בכמה חודשים באיזה חופש אז יש סיכוי שזה יצליח...
יכול להיות שאני טועה אבל ככה נראה לי..
Glenn-Holmes
אני עם משעמית רשם לפחות לגבי ההתחלה..
מהכרות עם אנשים שהרימו סוג כזה של מסיבה (רק עם מוזיקה ממש לא מסחרית) אני יכול להגיד שהם עבדו על ייחצון כמה שבועות מראש וכל 6 הדי ג'יים שניגנו באותו צהריים-ערב עבדו קשה על הנושא גם כן
ומדובר על מסיבה חינמית
בסופו של יום עברו אצלם ב-6 שעות מסיבה בערך 350-400 איש ביום שבת שזה בהחלט דבר יפה...אבל על בסיס שבועי לא בטוח בכלל שזה אפשרי...לפחות לא בהתחלה

לגבי הרעיון עצמו נטו...אני לא מתלהב מגם לשלב מוזיקה מסחרית במסיבה ולמרות זאת להסתכן בכך שיהיה כשלון...

אם אתה כבר משלב מוזיקה מסחרית תהיה בטוח שאטתה הולך לא פחות מלגרוף רווחים יפים מהמסיבה - כאלה רווחים שיאפשרו לך אולי לממן מסיבה קצת יותר לטעמך בפעמים הבאות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement