return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Christian Öhman - Summer Promo '07
View this Thread in Original format
Christian Ö.
Christian Öhman - Summer Promo

Tracklist:
01. Kriece - Cork In The Ocean
02. David West - Searching For Substance (Boom Jinx Remix)
03. Burufunk & Carbon Community - Community Funk
04. Chris Nemmo & Andree Eskay - Affectation (Dousk Dub Electro)
05. Rex Mundi - Perspective
06. Sam Ball - Carbon
07. Nikola Gala - Anel (Steve Mill Mix)
08. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
09. Leon Bolier vs. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)

Länk: http://www.sendspace.com/file/jb3lul
SteveTranz4ever
Tja man... det funkade inte tyvärr...
Vill ladda hem!
Christian Ö.
yo, det va märkligt. Funkar för mig, det är ingen direktlänk så du måste klicka på länken först.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Christian Ö.
yo, det va märkligt. Funkar för mig, det är ingen direktlänk så du måste klicka på länken först.

Skumt... funkade inte första gången men nu gör de de :gsmile:
Ska lyssna på den senare idag!
Återkommer med feedback!
Laszlo
Vill höra denna men som vanligt så suger sendspace sjöelefantpung. Slanga över mixen på MSN när du hoppar online så hostar jag den åt dig.
Laszlo
ftp://ohman:[email protected]:10201

ska ta o lyssna på den nu...
fe_maLe
..lyssnar nu, nu ska ja bara lyckas förstå mej på hur man gör för att spara filen me å inte bara få så den spelas direkt :o :p
Laszlo
quote:
Originally posted by fe_maLe
..lyssnar nu, nu ska ja bara lyckas förstå mej på hur man gör för att spara filen me å inte bara få så den spelas direkt :o :p


right click => save as/spara som
fe_maLe
quote:
Originally posted by Laszlo
right click => save as/spara som


de funkar inte, får den uppspelad i quicktime direkt i webläsaren:mad:
Laszlo
quicktime är lite småknepigt men jag tror att du även kan spara den när den spelas upp...välj fil/file => save as eller vad det nu finns för alternativ

fe_maLe
quote:
Originally posted by Laszlo
quicktime är lite småknepigt men jag tror att du även kan spara den när den spelas upp...välj fil/file => save as eller vad det nu finns för alternativ


fick inte de o funka, men det löste sig me länken du postat, så tack endå:disbelief :clown:
Christian Ö.
Tune'a in www.di.fm proggkanalen nu!:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement