|
Christian Öhman - Summer Promo '07
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
Christian Öhman - Summer Promo
Tracklist:
01. Kriece - Cork In The Ocean
02. David West - Searching For Substance (Boom Jinx Remix)
03. Burufunk & Carbon Community - Community Funk
04. Chris Nemmo & Andree Eskay - Affectation (Dousk Dub Electro)
05. Rex Mundi - Perspective
06. Sam Ball - Carbon
07. Nikola Gala - Anel (Steve Mill Mix)
08. Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix)
09. Leon Bolier vs. Astrid - Crazy People (Alternative Mix)
Länk: http://www.sendspace.com/file/jb3lul |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tja man... det funkade inte tyvärr...
Vill ladda hem! |
|
|
| Christian Ö. |
| yo, det va märkligt. Funkar för mig, det är ingen direktlänk så du måste klicka på länken först. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
yo, det va märkligt. Funkar för mig, det är ingen direktlänk så du måste klicka på länken först. |
Skumt... funkade inte första gången men nu gör de de :gsmile:
Ska lyssna på den senare idag!
Återkommer med feedback! |
|
|
| Laszlo |
| Vill höra denna men som vanligt så suger sendspace sjöelefantpung. Slanga över mixen på MSN när du hoppar online så hostar jag den åt dig. |
|
|
| fe_maLe |
| ..lyssnar nu, nu ska ja bara lyckas förstå mej på hur man gör för att spara filen me å inte bara få så den spelas direkt :o :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
..lyssnar nu, nu ska ja bara lyckas förstå mej på hur man gör för att spara filen me å inte bara få så den spelas direkt :o :p |
right click => save as/spara som |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
right click => save as/spara som |
de funkar inte, får den uppspelad i quicktime direkt i webläsaren:mad: |
|
|
| Laszlo |
| quicktime är lite småknepigt men jag tror att du även kan spara den när den spelas upp...välj fil/file => save as eller vad det nu finns för alternativ |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
quicktime är lite småknepigt men jag tror att du även kan spara den när den spelas upp...välj fil/file => save as eller vad det nu finns för alternativ |
fick inte de o funka, men det löste sig me länken du postat, så tack endå:disbelief :clown: |
|
|
| Christian Ö. |
| Tune'a in www.di.fm proggkanalen nu!:) |
|
|
|
|