| anuga |
Tjena moss alla vänner!
Jag nämnde det för några när vi sågs sist, men tänkte gå ut med helt officiellt nu.
Inför nästa termin här nere i Lund, Skåne... så startar jag ytterligar en nattklubb för stundent livet, en klubb som även kommer att arrangeras utanför stundenlivet om trycket blir förstort ;)
Refuge - var en house klubb på Krischansta Nation mellan 2000 och 2003, den andra DJ som spelade där, var den nykläckta Axwell. Den gästades även av andra numera stora Remixers.
Nu nylaseras den p.g.a. den stora efterfrågan bland studenterna i Lund.
Så, nu hade jag tänkt låta inte kläckta DJ's spela.
Datum som gäller änsålänge är :
- 25/8
- 29/9
- 27/10
- 24/11 och/eller 1/12
- 22/12 (kanske)
- 29/12 (kanske)
- 5/1, 2008 (kanske)
Mer information kommer såklart ;) och det ser ut som Axwell kommer komma och spela av sentimentala skäl :)
Allt som spelas, kommer att läggas ut som podcasts, live sändning kommer ske, såväl av ljud och video :)
Musiken då, house, radiohits, lätt trance mot dance hållet, med andra ord, tyvärr ingen hel hjärtad EDM klubb än, men det ska den fan bli ;)
http://klubb.krischan.se/refuge/ |
|
|