return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[09-11-2007] Underworld naar Nederland (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppy
Een drie uur durende live show van Underworld? Wie Karl Hyde en Rick Smith wel eens eerder live aan het werk heeft gezien, weet wat hem te wachten staat. De combinatie van techno en pop stelt de speakers in een gemiddelde huiskamer al behoorlijk op de proef, laat staan op het podium waar de overweldigende show van het duo het uiterste van al jouw zintuigen vergt.

Je moet écht van een andere planeet komen als de typische pompeuze Underworld sound je helemaal koud laat. Want met bijvoorbeeld het intro van Born Slippy kun je er gif op innemen dat alle handjes de lucht in gaan. Omdat nieuw werk een poos is uitgebleven, wordt er reikhalzend uitgekeken naar het nieuwe album Oblivion with Bells dat dit najaar uitkomt. De laatste keer dat Hyde & Smith Nederland aandeden, vlogen de kaarten de deur uit. Een gewaarschuwd mens telt voor twee...

Artiesten
Underworld Voorprogramma: Support nog niet bekend
Zie ook
http://www.underworldlive.com/

9 nov 2007 Underworld
Heineken Music Hall, Amsterdam ZO
voorprogramma Support nog niet bekend
aanvang 20:00 uur
start voorverkoop za, 30 jun 2007
entree €34.00
SnuggLe
Geen zaterdag 30 juni:

quote:

Tickets voor het gevraagde evenement zullen te koop zijn vanaf 23/06/07 om 10.00 uur


Morgen meteen kopen.
Jasperovitsj
De dag nadien staan ze ook op de affiche van I Love Techno in Gent :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Muppy
als je het amerikaans ziet ja...gelukkig leven wij in nederland:o

Ja, en gelukkig hebben die aanslagen in Nederland ook helemaal geen invloed gehad.

:rolleyes:
Freezel
Tickets in the pocket! :eyes:
SnuggLe
Vier tickets in de pocket.
Muppy
quote:
Originally posted by eieregooie
Ja, en gelukkig hebben die aanslagen in Nederland ook helemaal geen invloed gehad.

:rolleyes:


ik bedoelde ermee dat die datum in de VS zo overhyped is...wel logisch ook natuurlijk, maar dan nog
eieregooie
5 stuks voor mij :)
SnuggLe
M_Peror, mag ik je trouwens bedanken voor het maken van dit topic?
Zonder dit topic had ik het niet geweten en deze kaarten niet gehad.
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
M_Peror, mag ik je trouwens bedanken voor het maken van dit topic?
Zonder dit topic had ik het niet geweten en deze kaarten niet gehad.

En mag ik jou bedanken voor het melden dat de kaartverkoop vandaag al begon :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
En mag ik jou bedanken voor het melden dat de kaartverkoop vandaag al begon :D


Doe me maar een biertje daar of buk maar :p
eieregooie
Jezus ik kan nu al niet meer wachten :D :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement