return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Svårt o sova utan trance?
View this Thread in Original format
Phat^Trance
är det bara jag som har svårt o sova utan att ha trance på
Beamish
verkar som det...
reveal
:)
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=38228
Dj_ExOn
Jag kan inte sova överhuvudtaget punkt!:D
Jre
Bunkrade ihop med en snubbe i Kitzbuhel i år
som snarkade som faaan. Och då menar jag
såinihelvetattmanintekansovacepighögt..

Sommnade gott till Ferry Corsten - live at innercity 111299
7 dagar i rad... :)

/ Jre
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Jre
Bunkrade ihop med en snubbe i Kitzbuhel i år
som snarkade som faaan. Och då menar jag
såinihelvetattmanintekansovacepighögt..

Sommnade gott till Ferry Corsten - live at innercity 111299
7 dagar i rad... :)

/ Jre
Bra val förövrigt.

Själv när jag sover måste det vara absolut tyst...

Klart man deckat totalt till nån svin hård techno eller liknande, sånt hammrar mig till sömns om jag e trött
Connector
bah, sömn är för mesar :cool:
mindshooter
quote:
Originally posted by Connector
bah, sömn är för mesar :cool:


Haha börja på McDonalds.... Den inställningen upskattas där :stongue:

Jag somnar ungefär varje dag efter skolan till nån trance mix....asfett! älskar det....
Vizay
jag sover nästan aldrig....å gör jag det så kan jag inte lyssna på trance till sömns för hörlurssladden e för kort x]
fruktsoppa
quote:
Originally posted by Vizay
jag sover nästan aldrig....å gör jag det så kan jag inte lyssna på trance till sömns för hörlurssladden e för kort x]


just det.. läste på det här world wide webb, kallas också internet att dom har uppfunnit för några år sen typ lådor som det kommer ljud ur.. dom kallas högtalare..

somnar förövrigt lätt nu.. annars har jag på typ RATM elelr soul eller nån ISOS..

lonne
Personligen blir jag tidvis stressad av musik som är lugnare än trance. Tycker att det kan vara lätt att slappna av,likväl som att bli taggad av fet trance....but thats me :D :D
Vizay
quote:
Originally posted by fruktsoppa


just det.. läste på det här world wide webb, kallas också internet att dom har uppfunnit för några år sen typ lådor som det kommer ljud ur.. dom kallas högtalare..



ett litet problem bara som kallas föräldrar som inte uppskattar att jag drar på trancemusik mitt i natten (sådär runt 3-4, förstår inte varför de klagar men det gör de iaf :rolleyes: )

hade jag haft den där andra coola nya grejen som heter typ nått med lägnenehet eller nått så hade de ju vart lugnt men nu bor man ju fortfarande hemma så :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement