return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Club Life vs. ASOT (pg. 2)
View this Thread in Original format
CygnusX
Moeilijke keuze, beide shows kunnen me bekoren. Uiteindelijk ga ik toch voor ASOT.

- ASOT is op donderdagavond, Club Life is op vrijdagavond. Op vrijdagavond zit ik zelden voor de computer, dus moet ik het nadien afhalen en dat komt er niet altijd van. Een radioshow "live" luisteren is een pluspunt.
- Tracklist-wise: ASOT is meer mijn smaak, maar in Club Life zitten geweldige (oudere) platen die je niet vlug op ASOT zult horen.
- Club Life is er een paar maanden, ASOT gaat al meer dan 6 jaar mee. Er zijn afleveringen van ASOT die ik al meer dan 30x heb beluisterd (bv. ASOT185). Het meest dat ik een Club Life heb beluisterd is 3x.
- Beiden zijn tegenwoordig gevarieerd, maar Club Life is onvoorspelbaarder.
- "15 minutes of fame" in Club Life is een minpunt. Niet bevorderlijk voor de flow vind ik.
Config
quote:
Originally posted by TOR
Hij blijft nochtans ver weg van Discover en aanverwanten.
In Club Life kom je nog 's een krachtige Airbase-uplifter tegen, iets wat ook al ondenkbaar is geworden bij Armin.


Dat is een feit, maar het is ook niet zo dat andere labels nooit mindere platen releasen.. ik zei ook soms..
Nuja veel muggeziften ga ik er niet over doen, als je die platen vergelijkt met die ASOT-trance die Armin draait dan moet je zeker niet klagen bij Club Life. Ik luister eigenlijk vooral voor de 'tragere' platen die ie draait, uplifting trance doet me zo goed als niets meer.. Uiteraard zijn er nog uitzonderingen.
Push2005
Nog een verschil is die smerige labelpolitiek; daar doet Tiësto niet aan mee.

Trance Around The World is een showcase van Anjunabeats platen (denk maar aan dat hilarische jaaroverzicht); en ASOT van Armada platen + het spelen van tracks van Armin's traditionele vriendjes (Tyas, JoC, Rank 1, Aly&Fila, Sunlounger, ...) ook al trekken ze op niets.
Loraine
Nog niet geluisterd naar CL, maar na het lezen van voorgaande posts, toch wel nieuwsgierig geworden. Zal dus eens naar Ome Tijs zijn sjow gaan luisteren.
Bertn
Het zou goed zijn voor armin om eens een jaartje te stoppen met ASOT. Dan kan hij het jaar daarna misschien voor de dag komen met een volledig nieuwe radioshow... Na 6 jaar trekt ASOT jammergenoeg op geen kloten meer in vergelijking met de eerste afleveringen (die allemaal zalig waren).
Zoals Luc hierboven al zei: het moet terug een echte show worden, met producers die nieuwe platen komen voorstellen en waarmee een babbeltje wordt geslaan en zo... Armin was trouwens pakken grappiger en sarcastischer in het begin, misschien omdat hij toen nog in zijn eigen taal kon presenteren?
Real
quote:
Originally posted by Bertn
Het zou goed zijn voor armin om eens een jaartje te stoppen met ASOT. Dan kan hij het jaar daarna misschien voor de dag komen met een volledig nieuwe radioshow... Na 6 jaar trekt ASOT jammergenoeg op geen kloten meer in vergelijking met de eerste afleveringen (die allemaal zalig waren).
Zoals Luc hierboven al zei: het moet terug een echte show worden, met producers die nieuwe platen komen voorstellen en waarmee een babbeltje wordt geslaan en zo... Armin was trouwens pakken grappiger en sarcastischer in het begin, misschien omdat hij toen nog in zijn eigen taal kon presenteren?


Ach waarom zou hij? ASOT heeft nu meer volgers dan ook.
FCB_Fanatic
idd, ik zie het hem ook niet vlug doen. ASOT is nog steeds 'hot' en heeft veel luisteraars. Die gaat hij niet willen verliezen door een jaartje te stoppen met ASOT. Zeker niet omdat hij nog steeds die nr 1 plaats wilt in de DJ Mag Top 100 ... en ASOT is nog steeds een goed promotiemiddel om dat te bereiken

maar persoonlijk zou ik het geen slecht idee vinden, ik zou ASOT in ieder geval niet missen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement