|
Mirc?
|
View this Thread in Original format
| Phat^Trance |
| har TA någon mirc kanal? |
|
|
| Phat^Trance |
| hade tänkt mig att man skulle dit via mirc och inte IE =) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Phat^Trance
hade tänkt mig att man skulle dit via mirc och inte IE =) |
det går....läs instruktionerna som finns där....det står hur du kopplar up dig via mirc :) |
|
|
| 303 |
| ligger på webchat.org #tranceaddict |
|
|
| Vizay |
| ni som idlar på quakenet kan ju komma till tranceland, där finns några stycken från TA forumet |
|
|
|
|