|
Trance energy again
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
Om nog maar is een zoveelste thread over trance energy te maken:
Weet er soms iemand ofgda ge nu dië set van rank 1 ergens kunt hebben,en zo ja waar?thx |
|
|
| JdDark |
| nope, en da ier is de hollanders hun forum, hehehe |
|
|
| eXos |
| Zoals je weet is dat stuk van TE niet uitgezonden op radio 538. Kleine kans dat iemand 'm heeft. Ik zou hem zeker willen hebben, dus afwachten maar.... |
|
|
| TranceFool |
| Als het goed is wordt vanavond op TMF, T.E. part 2 (21.00)uitgezonden met daarin Rank 1, maar dat zal helaas maar een kwartiertje Rank 1 worden, maar toch iets. ff kijkuh dus. |
|
|
|
|