return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
[27.10.2007] Ferry Corsten in Concert "Full On Ferry" @ Ahoy Rotterdam
View this Thread in Original format
Desperado22
Ferry Corsten treedt solo op in Ahoy
Dj Ferry Corsten geeft op 27 oktober een solo-optreden in Ahoy Rotterdam. T ijdens Full On Ferry passeren alle draaistijlen van Corsten de revue.

Dj Ferry Corsten verzorgt op 27 oktober een solo-optreden in Ahoy Rotterdam. Dat heeft dance-organisatie UDC vandaag bekendgemaakt. Tijdens Full On Ferry passeren alle draaistijlen van Corsten de revue: trance, techno en electro. Bevriende dj's en producers komen langs voor gastoptredens.

Het evenement rond Corsten heeft als thema 'Masquerade'. Het thema komt terug tot in de kleinste details. Corsten behoort met andere Nederlandse dj's als Tiësto en Armin van Buuren tot de wereldtop. Momenteel toert hij door de Verenigde Staten. De Rotterdammer staat op 6 in de DJ Mag Top 100. Hij scoorde hits als 'Out of the blue', 'Rock your body rock', 'Fire' en 'Beautiful'. Zijn album 'LEF' was vorig jaar één van de best verkochte dance-albums in Amerika.

UDC organiseerde in Ahoy eerder met succes zogenoemde mega-events rondom dj's Carl Cox en Armin van Buuren.
basd
Leuk hoor, maar waarom kunnen die 'superstar DJ's' van tegenwoordig niet meer normaal een hele avond draaien zonder de halve Efteling uit de kast te trekken?
Muppy
quote:
Originally posted by basd
Leuk hoor, maar waarom kunnen die 'superstar DJ's' van tegenwoordig niet meer normaal een hele avond draaien zonder de halve Efteling uit de kast te trekken?


of zonder de andere superstar-artiesten op te laten komen draven?
FenixStyle
Betekent dit meteen ook dat er geen editie van Armin Only komt dit jaar? Kans lijkt me alvast klein dat UDC in het najaar twee maal zo'n concept gaat organiseren...
basvh
hummm ik zie ferry echt de ahoy nog niet voltrekken
Asperge
Plus dat de Ahoy echt een kutlocatie is, als het in de HMH was geweest was ik er miss wel heen gegaan maar nu, nee laat maar.
basvh
quote:
Originally posted by Asperge
Plus dat de Ahoy echt een kutlocatie is, als het in de HMH was geweest was ik er miss wel heen gegaan maar nu, nee laat maar.


HMH heeft ie al een keer gedaan en die kreeg die ook niet vol. Dus waarom de ahoy is me een vraagteken.
Loraine
Vorige keer (HMH) was toch afgelast wegens tegenvallende ticket verkoop ? Of had het nou te maken met een mede-artiest die Ferry geregeld had, maar niet kon komen? :nervous:
basvh
quote:
Originally posted by Loraine
Vorige keer (HMH) was toch afgelast wegens tegenvallende ticket verkoop ? Of had het nou te maken met een mede-artiest die Ferry geregeld had, maar niet kon komen? :nervous:


In 2003 of 2004 had ferry right of way concert in HMH. Erg cool feestje toen.
Muppy
quote:
Originally posted by basvh
In 2003 of 2004 had ferry right of way concert in HMH. Erg cool feestje toen.


in 2006 was het de bedoeling dat er in de HMH weer zown feestje zou komen ter ere van zn nieuwe album. Maar omdat er een artiest niet kon komen (of tegenvallende kaartverkoop) ging dat niet door...

Unique2701
quote:
Originally posted by Muppy
in 2006 was het de bedoeling dat er in de HMH weer zown feestje zou komen ter ere van zn nieuwe album. Maar omdat er een artiest niet kon komen (of tegenvallende kaartverkoop) ging dat niet door...


Ja dat was het officiele statement, erg geloofwaardig vond ik het niet. Denk ook niet dat ie Ahoy vol kan laten komen, tenzij hij wat andere dj's drbij haalt en zichzelf van de spotlight haalt.
AirPole
*Zucht*


Waarom niet gewoon in de HMH... Iets dichterbij voor mij, en een betere lokatie, mijns inziens.

Naja, het lijkt me zeker wel tof om er heen te gaan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement