|
Awakenings festival
|
View this Thread in Original format
| basd |
Het was weer gezellig. Harmen, volgende keer pas weggaan NA The Advent!
*cue foute foto's van Sjinees*
Oh, en ik heb geleerd dat je brandjes moet blussen met een plantenspuit. Werkt prima! |
|
|
| magrec |
| jajaja ik ben nu nog steeds gewoon dood was om 5:00 vaochtend thuis en heb nu net een verjaardag van mijn zwager achter de rug. Ik mag hopen dat ik morgen weer wat beter ben :nervous: |
|
|
| Little Theseus |
En ik heb geleerd dat ik pas een poncho koop als het ook ECHT regent.
Ben net gestopt met studeren, de hele dag met mn brakke kadaver zitten studeren :confused: Wordt een ramp dat tentamen morgen.
Awakenings was weer ouderwets genieten zeg! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
En ik heb geleerd dat ik pas een poncho koop als het ook ECHT regent. |
Heb ik ook altijd, neem je een plu mee, blijft het droog. Vergeet je em, gaat het regenen. Daarom was ik ook blij dat jullie allemaal zo'n ding hadden, hoefde ik em niet te kopen en wist ik toch wel dat het droog bleef.
Succes morgen :)
EDIT: Murder was the bass op mainstage  |
|
|
| The_G0dfather |
Ik heb geleerd dat jullie veel roze shirtjes dragen en ditto bjorn borg toestanden :conf:
dave rockte
afsluiten met richie was ook super, zaligelasershow voor 'n uurtje
daartss nog veel zalige muziek gehoord |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Ik heb geleerd dat jullie veel roze shirtjes dragen en ditto bjorn borg toestanden :conf:
|
:haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: |
|
|
| Siesta |
| nederland heeft de bjorn borg boxers ontdekt idd. 2 jaar geleden waren de israelische sjaaltjes helemaal hip bij de minimalisten, wist niet wat ik zag, fkcn 30 graden en als die mafkezen lopen met sjaaltjes en een dikke joint :p |
|
|
| TranceFool |
Super! :D
Alles wat ik gehoord heb stond me wel aan met als uitschieters Quince, Beltram en Hood. Hawtin als afsluiter op de main vond ik helemaal geweldig, lekker showtje erbij |
|
|
| Remy D |
| Ik weet niet beter of de meeste mensen die ik ken lopen al 3 a 4 jaar in die bb boxers. Niks speciaals aan. Maarja belgen lopen qua kleren zo dik achter op Nederland, dat merkte ik wel toen ik bij TiC in Hasselt 2004 was. :p |
|
|
| jp |
Best leuk :D
Wel veel vage figuren, meer als op welk hardcore feest :haha: |
|
|
| dj_spare |
| gezellig feestje inderdaad.. richie de man! :D |
|
|
|
|