return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Moprh -Overdrive versionen i TE filmen???
View this Thread in Original format
Amnezia
tjena pepz....
två korta frågor...

1.undrar en sak om Morph - overdrive verren i TE2002 filmen.....

hört att det ska vara Overdrive original 3rd remix som spelas där..
å verkar vara omöjlig att få tag i????nån som råkar ha den????

vill gärna ha tag på den på 12" oxå...funderar på å höra med ID&T där den släppts men skulle gärna höra om någon svensk vinylstore kunde ta hem den..

2. vet ni någon affär som har dessa låtar...ska va på tolvor..
Svensson&Gielen - Beauty of silence ID&T
Reloop - ing Society
Svensson&Gielen - Twisted ID&T
Megara - Full Intension
James Holden - Horizions
Star - Remote Control

nån som vet???

//Nezia
doter
I got iT =)

På mp3 bara dock...

D andra vet ja inget om...
Amnezia
quote:
Originally posted by doter
I got iT =)

På mp3 bara dock...

D andra vet ja inget om...


Aha......var kan jag ladda ner den?????

fixar den på vinyl bara jag vet vad jag ska mejla efter...finns den på audiogalaxy?????? kollat där men bara fått hem 1200 versioner av de andra......:(

ha d//Nezia
doter
Ja har laddat ner den från AG iaf... sök på ett bättre sätt kanske, typ; Overdrive 3rd mix

Annars kan ja gå in på AG så fixar vi d
Trancefella
quote:
Originally posted by Amnezia 2. vet ni någon affär som har dessa låtar...ska va på tolvor..
Svensson&Gielen - Beauty of silence ID&T
Reloop - ing Society
Svensson&Gielen - Twisted ID&T
Megara - Full Intension
James Holden - Horizions
Star - Remote Control

nån som vet???

//Nezia


tjacka
Juno Records
eller
Replay Records
dom borde ha iaf. minst 3 av dom ;)
har sett Svenson & Gielen låtarna o Reeloop på Juno rätt nyss faktiskt. skynda!
:)
Amnezia
quote:
Originally posted by Trancefella


tjacka
Juno Records
eller
Replay Records
dom borde ha iaf. minst 3 av dom ;)
har sett Svenson & Gielen låtarna o Reeloop på Juno rätt nyss faktiskt. skynda!
:)



GreeeaT:D :D thanxz.......

springer dit genast.....
aldrig handlat från juno faktidkt..måste mna ha kreditkort??
Trancefella
quote:
Originally posted by Amnezia
aldrig handlat från juno faktidkt..måste mna ha kreditkort??


tyvärr... men gör som ja, hota dina päron eller nått ;) :)
Amnezia
tyvärr... men gör som ja, hota dina päron eller nått


awww......fn d kredit-k jag hade funka jöe inte...fan fan..

måste ha dessa...hm hur mkt e 7 £ typ i svenska kronor?????

vet du vad frakten blir på två skivor däirfrån????känsla av att det kan bli dyrt...:conf:

ha d...../nezia
x-dream
Skulle tänka mig att 7 pund är ungefär mellan 105-110 kr.....
reveal
7.00 GBP = 104.678 SEK

så du var rätt nära x ;)

Dj_Activated
Svenson & Gielen - The Beauty of Silence köpte jag igår :D @ Mosebacke Records ungefär vid Slussen! 50 pix hehe! De har säkert fler kopior där!

Ha de! //DJ_A
Amnezia
quote:
Originally posted by Dj_Activated
Svenson & Gielen - The Beauty of Silence köpte jag igår :D @ Mosebacke Records ungefär vid Slussen! 50 pix hehe! De har säkert fler kopior där!

Ha de! //DJ_A


Awww..va på 12"??????? 50 pix??? jösses..ID&T labeln eller någon annan???:eyes:

har dom hemsida.....:eek:

/Nezia
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement