return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
hur pöskan får man bild som signatur i sina posters?????
View this Thread in Original format
Amnezia
Hilfe...?????

hajar bara inte hur man ska göra....

/Nezia
Connector
skit i bilden, bara jobbigt...
Amnezia
okeeej....då sääger vi så;) men var för stor för avatar grejsen å e så läcker...dj-art i full action...:D
303
så här:

code:
[img]länktillbild.jpg/gif/png[/img]
Amnezia
quote:
Originally posted by 303
så här:

code:
[img]länktillbild.jpg/gif/png[/img]


tackaaar....dags å börja hacker pyssla direkt då...:D :D
mindshooter
quote:
Originally posted by Amnezia
[img]C:\WINDOWS\Skrivbord\Klubb pics\lazer.jpg/gif/png[/img]


Såg denna kodning där din sig ska vara....du kan givetvis inte länka till din dator sådär...vi har juh ingen kontatk med den så länge ud är offline... du måste lägga upp den på nätet någonstans och sedan länka dit :)
Amnezia
quote:
Originally posted by mindshooter


Såg denna kodning där din sig ska vara....du kan givetvis inte länka till din dator sådär...vi har juh ingen kontatk med den så länge ud är offline... du måste lägga upp den på nätet någonstans och sedan länka dit :)


ja tänkte väl det.....hoho....lät nästan för bra....weell weel bara börja leta var sjutton man hitta den..sighz..

thanxz
Glorie
men hallååå...hur lägger man till bild under sitt namn dåå???
ere nåt med vb code eller?? neeeeh??? *undra*

den där flickan som mindshooter har e såå sööööt :)

haj haj
reveal
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=12794
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
men hallååå...hur lägger man till bild under sitt namn dåå???
ere nåt med vb code eller?? neeeeh??? *undra*

den där flickan som mindshooter har e såå sööööt :)

haj haj


Det ändrar du inne på din Profile uppe i höger hörn på skärmen...ändra "avatar" dära :)

Glorie
tack mindshooter, va du e schnäääälll ;)
Dj_ExOn
Hmm e glorie en kille eller tjej.. skulle vara kul om det var en av det motsatta könet;)
Nu kommer Gaby inte känna sig så ensam bland alla dumma killar:D;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement