return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Daft Punk @ HMH (pg. 2)
View this Thread in Original format
Frenkieee
Allejezus..
Chicane
Wat een ontzettende menigte droogkloten en klootviolen die met hun mobieltjes zitten te prutsen. Moet je voor de gein eens zien als de lichten uit zijn hoeveel van die kutapparaten er in het publiek rond zwerven. Mobiele telefoons zijn de glowsticks anno 2006/2007?

Voor de rest prima avondje :)
Massive84
wow vette licht show.
Frenkieee
quote:
Originally posted by Chicane
Wat een ontzettende menigte droogkloten en klootviolen die met hun mobieltjes zitten te prutsen. Moet je voor de gein eens zien als de lichten uit zijn hoeveel van die kutapparaten er in het publiek rond zwerven. Mobiele telefoons zijn de glowsticks anno 2006/2007?

Voor de rest prima avondje :)

Ik hoop dat alles is opgenomen met professionele apparatuur en dat het later uitkomt op DVD.
basd
quote:
Originally posted by Chicane
Wat een ontzettende menigte droogkloten en klootviolen die met hun mobieltjes zitten te prutsen. Moet je voor de gein eens zien als de lichten uit zijn hoeveel van die kutapparaten er in het publiek rond zwerven. Mobiele telefoons zijn de glowsticks anno 2006/2007?

Welkom in 2007, waar alle clubkutjes met hun mobilo's 1000x dezelfde 'unieke' slechte kutfoto's en -filmpjes maken, om thuis te kunnen zien wat ze live gemist hebben..

Bah!
*~LiSa-LoO~*
ing AMAZING! The hour and a half that Daft Punk played kicked Sensation in the ass! Hahaha

It was nice meeting you Harmen :) Cale and I had a great time with you and Bas!
AirPole
quote:
Originally posted by basd
Welkom in 2007, waar alle clubkutjes met hun mobilo's 1000x dezelfde 'unieke' slechte kutfoto's en -filmpjes maken, om thuis te kunnen zien wat ze live gemist hebben..

Bah!



Heb je zo'n last van die lui dan?



@ Lisa Loo: the picture in your signature, did you meet Kim Holland??
magrec
Als mensen met hun telefoon graag iets opnemen al herinnering. Ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is. Vroeger kocht iedereen zo'n wegwerp camera en nu gebruiken ze hun mobiele telefoon.

Als je nu de hele avond stil staat en je gaat alles opnemen...tsjah..
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
Als mensen met hun telefoon graag iets opnemen al herinnering. Ik zie niet zo snel in wat daar mis mee is. Vroeger kocht iedereen zo'n wegwerp camera en nu gebruiken ze hun mobiele telefoon.

Als je nu de hele avond stil staat en je gaat alles opnemen...tsjah..


Ja ok, als je godganse avond loopt te filmen is het wel irritant ja.
*~LiSa-LoO~*
quote:
Originally posted by AirPole
@ Lisa Loo: the picture in your signature, did you meet Kim Holland??


No, unfortunately I don't even know who Kim Holland is. The two girls in the picture are two of my good friends from the Toronto forums Nada (illnaDa) and Andrea (Spitty).

Frenkieee
Nothing "unfortunately" about that :rolleyes:
basd
quote:
Originally posted by AirPole
Heb je zo'n last van die lui dan?

Nee hoor, ze doen maar.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement