TranceAddict Forums Archive
>
Archives
>
Classic old threads / Inactive Forums
>
Retired Forums
>
Europe - Israel
של קלא
View this Thread in Original format
Innercity
אני זוכר שפעם דיברו על זה כאן בפורום שאין בארץ סצינת קלאב טראנס אמיתית אלא רק מסיבות ילדים סטייל לכת וחממה..
יש בארץ מסיבת קלאב טראנס מתוכננת בקרוב ?
[אגב.. איך אני מוסיף תמונה קבועה ליד השם שלי כמו שיש לכולכם?]
DJMIKE
שני אשכולות מתחת
http://www.tranceaddict.com/forums/...754&forumid=41&
אתה מוזמן :)
THE_BLUE_DRAGON
מייק הביא לך קישור לטופיק של המסיבה השבוע בחמישי
ובקשר לתמונה
(avatar)
אז ככה לחץ על:
אשר נמצע בצד ימין למעלה של העמוד
לאחר מכן על
Edit Options
ותרד הכי למתה בסוף יהיה לך
Avatar
ותציג את עצמך!
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Privacy Statement