return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Dj Ince - Italian night
View this Thread in Original format
Sh!fty
Dag gaste

Yes, de examens zijn gedaan (tot 2de zit alleszins) en ik ben es terug in men studio gekropen, ttz kheb mene pc opgezet :D
Normaal zijn men producties niet veel soeps, maar voor alles is er een eerste keer hé :)

Download

Artist: ikke
Title: nog open voor suggesties
Duur: 7:27
Genre: Melodic Trance



Commentz zijn uiterst geaprecieerd :) :)
Sh!fty
quote:
Originally posted by Sh!fty
Dag gaste

Yes, de examens zijn gedaan (tot 2de zit alleszins) en ik ben es terug in men studio gekropen, ttz kheb mene pc opgezet :D
Normaal zijn men producties niet veel soeps, maar voor alles is er een eerste keer hé :)

Download: Dj Ince - Italian Night

Artist: ikke
Title: nog open voor suggesties
Duur: 7:25
Genre: Melodic Trance



Commentz zijn uiterst geaprecieerd :) :)


kleine update !
Antony
Vinnet behoorlijk erg da ge nog geen reacties hebt gekregen... ik heb het al paar keer beluisterd, maar van producen ken ik nuldebotte. Maar moest ik zelf zoiets in elkaar kunnen steken zou ik al meer dan tevreden zijn, dus zijt de gerust zelf ook. Aan die gitaargeluidjes kan wel nog gewerkt worden denk ik, lijken zo kort en 'knipperig'.

Hopelijk nu een paar reacties van connaisseurs
Vishnu
quote:
Originally posted by Antony
Vinnet behoorlijk erg da ge nog geen reacties hebt gekregen

Op quasi elk forum over muziek producen bestaat er een ongeschreven policy dat er een soort van onderlinge en wederzijdse beoordeling is van elkaars werk, misschien heeft dat er al deels mee te maken :) Ik zal een van de komende dagen eens tegoei luisteren en constructieve feedback geven.
Sh!fty
quote:
Originally posted by Antony
Vinnet behoorlijk erg da ge nog geen reacties hebt gekregen... ik heb het al paar keer beluisterd, maar van producen ken ik nuldebotte. Maar moest ik zelf zoiets in elkaar kunnen steken zou ik al meer dan tevreden zijn, dus zijt de gerust zelf ook. Aan die gitaargeluidjes kan wel nog gewerkt worden denk ik, lijken zo kort en 'knipperig'.

Hopelijk nu een paar reacties van connaisseurs


Ik heb het hier gepost omdat ik meer waarde hecht aan de comment van mensen, die nix van de technische kant weten en ze meer zeggen wat hun algemene indruk is, zonder te zeggen dat de bass te luid staat ofzo! :)
Xilver
quote:
Originally posted by Sh!fty
Ik heb het hier gepost omdat ik meer waarde hecht aan de comment van mensen, die nix van de technische kant weten en ze meer zeggen wat hun algemene indruk is, zonder te zeggen dat de bass te luid staat ofzo! :)


quote:
Originally posted by Vishnu
Op quasi elk forum over muziek producen bestaat er een ongeschreven policy dat er een soort van onderlinge en wederzijdse beoordeling is van elkaars werk, misschien heeft dat er al deels mee te maken :) Ik zal een van de komende dagen eens tegoei luisteren en constructieve feedback geven.
Sh!fty
^ een zeer constructieve feedback

Ik apprecieer de commentaar van een producend oor natuurlijk OOK
_Jedi
Kvind het wel een fijn nummertje voor in de opbouw.
Zo eentje waarna het ritme en gevoel daarna wat de hoogte in gaat...

Ook misschien altijd bijzeggen met welk programma je het gemaakt hebt.

Blijven producen en proberen zou'k zeggen!
Sh!fty
quote:
Originally posted by _Jedi
Kvind het wel een fijn nummertje voor in de opbouw.
Zo eentje waarna het ritme en gevoel daarna wat de hoogte in gaat...

Ook misschien altijd bijzeggen met welk programma je het gemaakt hebt.

Blijven producen en proberen zou'k zeggen!


Leuk dat iemand het goed vindt
Kheb het gemaakt met Fruity Loops
DJ_Progrezz
De uitwerking is er nog niet helemaal, maar werk het een beetje beter af en ik koop het ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement