|
מישהו נוסע ל Dance Valley
|
View this Thread in Original format
| mamluka |
שלום אני נוסע מחר לאמסטרדם
רציתי לדעת אולי מישהו נוסע גם
יהיה לי משעמם לבד
DV 2007 |
|
|
| Remy D |
| Holland had bad weather for weeks but saturday will be a beautiful day with a lot of sun. :tongue2 Can't wait. |
|
|
| uzi |
| well... looks like "remy d" is going to be there :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mamluka
שלום אני נוסע מחר לאמסטרדם
רציתי לדעת אולי מישהו נוסע גם
יהיה לי משעמם לבד
DV 2007 |
Check the link, there are tickets on the door saturday.
http://www.udc.nl/ |
|
|
|
|