return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מישהו נוסע ל Dance Valley
View this Thread in Original format
mamluka
שלום אני נוסע מחר לאמסטרדם

רציתי לדעת אולי מישהו נוסע גם

יהיה לי משעמם לבד

DV 2007
Remy D
Holland had bad weather for weeks but saturday will be a beautiful day with a lot of sun. :tongue2 Can't wait.
uzi
well... looks like "remy d" is going to be there :D
Remy D
quote:
Originally posted by mamluka
שלום אני נוסע מחר לאמסטרדם

רציתי לדעת אולי מישהו נוסע גם

יהיה לי משעמם לבד

DV 2007


Check the link, there are tickets on the door saturday.

http://www.udc.nl/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement