|
קווין ופרי קורעים את אביזה
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| טוב אז אתמול חבר שלי שאל אותי עם יש להם דיסק או משהו שקשור אז אני פונה אליכם ושואל עם אתם יודעים משהו או איפה אפשר להוריד משהו תודה |
|
|
| MoSH_MaN |
ה כבר פעם שלישית שפותחים על זה טרד
הפעם על הדיסק...
לא יודע סעמק! |
|
|
| Gil Shwarts |
יש להם דיסק של הסאונדטראק' של הסרט
קוראים לו
Kevin And Perry Go Large
ויש בו את כל הטראקים שהתנגנו בסרט
יש לי ת'דיסק הזה, חמוד מאוד |
|
|
| yahel222 |
אני לא יודע
סתם רצייתי לפרסם פוסט להגיע כבר ל500 ! |
|
|
| Segev |
| אההה טוב תודה אני אחפש או שתעזרו לי למצוא :) |
|
|
| MoSH_MaN |
| די די זה תוכנה מסריחה וגרועה |
|
|
|
|