|
Sensation Black 2007
|
View this Thread in Original format
| Spliph |
| Tjena moss! Nu e vi i Amsterdam har hos Spliph Vi e Akia, Mjz och Anuga :) |
|
|
| Laszlo |
| Tjena hallå. Hälsa gänget :) |
|
|
| Spliph |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tjena hallå. Hälsa gänget :) |
Skit alltsa, vi var pa Sensation igar och det var en upplevelse som sent kommer glommas.
Typ forsta 4 timmarna var bra, men sen blev det mer enformigt, nar Vince borjade spela, blev det mer Hardcore an Hardstyle.
Men upplevelsen att se alla manniskor var vart allt.
Idag har vi upplevt Amsterdam fran Spliph expert hjalp och det var sa nice! Det finns alltsa mer an Redlight och Shopping gatorna :) |
|
|
| mjz |
Ja, jävlar vilket drag det var trots att hälften av alla människor verkade sitta på läktaren redan från början, tyckte väl också musiken gick lite downhill efter zany men luna, dana och zany var bra och det var grym stämning där inne.
Plastkorten man betalade med och att det gick runt folk och sålde olika sorters dricka kändes ganska klockrent också även om det såklart inte är billigt ;) |
|
|
| Akia |
Resan ner söööög - 22 timmar! Det var inte helt lätt att hålla sig vaken sista biten... :crazy: Men det gick och var absolut värt allt besvär! Nico (Spliph) bodde helt perfekt med gångavstånd från city och skämde dessutom bort oss kungligt.
Kan bara hålla med anuga och mjz beträffande eventet. Första halvan var riktig tung med Scot Project, Luna, Dana och Zany men mot slutet saknade musiken både melodi och textvariation.
Kul hade jag i alla fall! Tack för sällskapet anuga och mjz! And Nico, thank you for everything! An unforgettable trip! |
|
|
| Evan Sauler |
.... :eyes:
Fun fotos .... :) |
|
|
| Jimmie |
Var där för första gången, dock på egen hand. Men oj vad koolt det var.
Att jag sedan träffade en bunt folk jag känner mitt i allt kändes nästan lite overkligt.
Tyckte musiken var kanon, förutom Angerfist som jag hade förväntat mig mer av. Upplevde han bara som trist men det kan också vara att man började bli lite småtrött framåt morgonen. |
|
|
| Crillz0r |
Vad kul att iaf halva av SB var bra ;) O början av eventet också!
Jag hade tänkt sitta o lyssna på streamen, men som ni antagligen vet så blev det ingen ;) |
|
|
|
|