return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Progression - Different Day, Different Light
View this Thread in Original format
vit048
אלבום מהמם ביותר שיצא ביוני החודש.
יכול להיות שלא שמתם לב אליו כי השם הוא די אלמוני.
אלבום נכתב על ידי 2 די גיי אלמוניים שטיאסטו גילה אותם והחתים ב black hole
הסגנון הוא פרוגרססיב מיוחד במינו.
לכן אלבום זה כל כך מדהים הרי כולנו מחפשים דברים חדשים במוזיקה טראנס.
האלבום הוא כפול ואני ממליץ לכם מכל הלב לקנות/להוריד אותו .
מי שכן שמע אותו אז תרשמו את דעתכם עליו.
טראק בודד ממנו באיכות 192

Progression - Beneath The Surface
[[ LINK REMOVED ]]




http://www.thesoundofprogression.com/
uzi
אני מכיר אותם, יש להם כמה טראקים אדירים.
את האלבום אני לא מכיר... נבדוק :D
Viber
quote:
Originally posted by uzi
אני מכיר אותם, יש להם כמה טראקים אדירים.
את האלבום אני לא מכיר... נבדוק :D



כנ"ל
שחר תארגן איזה הורדת ויאייפי מהירה שלא ניצא פרייארים
:D
.A.Y.
וואלה אהבתי תטראק.. נבדוק את שאר האלבום תודה על ההמלצה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement