|
Progression - Different Day, Different Light
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
אלבום מהמם ביותר שיצא ביוני החודש.
יכול להיות שלא שמתם לב אליו כי השם הוא די אלמוני.
אלבום נכתב על ידי 2 די גיי אלמוניים שטיאסטו גילה אותם והחתים ב black hole
הסגנון הוא פרוגרססיב מיוחד במינו.
לכן אלבום זה כל כך מדהים הרי כולנו מחפשים דברים חדשים במוזיקה טראנס.
האלבום הוא כפול ואני ממליץ לכם מכל הלב לקנות/להוריד אותו .
מי שכן שמע אותו אז תרשמו את דעתכם עליו.
טראק בודד ממנו באיכות 192
Progression - Beneath The Surface
[[ LINK REMOVED ]]
http://www.thesoundofprogression.com/ |
|
|
| uzi |
אני מכיר אותם, יש להם כמה טראקים אדירים.
את האלבום אני לא מכיר... נבדוק :D |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by uzi
אני מכיר אותם, יש להם כמה טראקים אדירים.
את האלבום אני לא מכיר... נבדוק :D |
כנ"ל
שחר תארגן איזה הורדת ויאייפי מהירה שלא ניצא פרייארים
:D |
|
|
| .A.Y. |
| וואלה אהבתי תטראק.. נבדוק את שאר האלבום תודה על ההמלצה! |
|
|
|
|