return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
May 3th - Trancesensation Live
View this Thread in Original format
Breejns
Name: TranceSensation
Date: Friday May 3th
Time: 22:00 - 06:00 (GMT +1)
Location: Maastricht - The Netherlands
Live on Internet ( http://www.puredj.com )
Sites: www.trancesensation.nl
www.puredj.com

AREA1: Trance/Hard-House (Broadcasted)

Line-UP:
22.00 - 23.00 : DjSosa (Freakzone Tranzmitter)
23.00 - 24.00 : Dj XSIVE (PureDJ.com)
24.00 - 00.30 : Dj Mischa vs. Dj Fontana (Special act TS Team)
00.30 - 02.00 : Reeloop (ing Society)
02.00 - 03.30 : Dj Svenson (Svenson & Gielen)
03.30 - 05.00 : Dj Marcel Woods (Shockers 2002)
05.00 - 06.00 : Dj Pavo (Shockers, TE)

AREA 2: HARD-STYLE / RETRO (Recorded)

Line UP:
23.00 - 00.30 : Dj Franco (Franco & Philip, verleiding)
00.30 - 02.00 : Showtek (save the day, Dj yoeri)
02.00 - 03.00 : DJ Potato (karrewiel)
03.00 - 04.00 : Dj Skip vs. Jeroen P (Club X, Hysteria)
04.00 - 05.00 : Dj Pita (hardbeatz, trancemania)

EXTRA: Stripact by Miss Nude Europe (Maybe in MPEG )

Check www.puredj.com and www.trancesensation.nl for info about this party and broadcasting times and bitrates.

Greetings,

Freddy
magrec
DJ SVenson whahahaha het moet niet al mooier worden dan het al is...
Breejns
quote:
Originally posted by magrec
DJ SVenson whahahaha het moet niet al mooier worden dan het al is...


zo slecht is de line-up nou ook weer niet ;-)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Breejns


zo slecht is de line-up nou ook weer niet ;-)


EXTRA: Stripact by Miss Nude Europe (Maybe in MPEG )

Jajaja, en DJ Jean komt zeker ook nog wat handtekeningen op billetjes van kleine meisjes zetten? Dit lijkt mij niets, dit feestje.
Ik heb van die vage beelden voor me van 80% gabbers en 20% TMF volk ;D

Greetz,
SnuggLe
Breejns
quote:
Originally posted by SnuggLe


EXTRA: Stripact by Miss Nude Europe (Maybe in MPEG )

Jajaja, en DJ Jean komt zeker ook nog wat handtekeningen op billetjes van kleine meisjes zetten? Dit lijkt mij niets, dit feestje.
Ik heb van die vage beelden voor me van 80% gabbers en 20% TMF volk ;D

Greetz,
SnuggLe


hehe
Vooroordelen ;-)

En nee jean komt niet.. zullen weinig kleine meisjes aanwezig zijn :P
magrec
quote:
Originally posted by Breejns


zo slecht is de line-up nou ook weer niet ;-)


naja het ging me meer om die naam ;)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Breejns


hehe
Vooroordelen ;-)

En nee jean komt niet.. zullen weinig kleine meisjes aanwezig zijn :P


Ik weet het, vooroordelen :)
Kzit maar een beetje te ouwehoeren :) DOnt take it personal.

Greetz,
SnuggLe
Breejns
quote:
Originally posted by SnuggLe


Ik weet het, vooroordelen :)
Kzit maar een beetje te ouwehoeren :) DOnt take it personal.

Greetz,
SnuggLe


Doe ik ook niet :) Keb het feest niet georganiseerd.
Maargoed keb het nooit zo op vooroordelen.. vandaar de reply :P

also: don't take it personal

Greetz,
DJ_Siesta
zieter flex uit, alsk er dan ben gaak zeker eem horen, woehoei
DJ Bazz
ga ik denk ik wel heen, maastricht is tenslotte vlak in de buurt :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement