return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nederland alsnog naar het W.K. !!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-=Re-GrOoVeD=-
ghehehehehehe LMAO!! :D :D :D

Ik geloofde het dus bijna echt, lol!
tijs08
Dis zeker een hele goeie Jukx!!

het enige wat ik hoop is: Dat alle spelers van het Nederlands elftal dit bericht ook hebben ontvangen op 1 of andere manier en er net zo zijn ingestonken als Partyhardy :D

Lekker voor ze! :D
Little Theseus
kip je had me ...
misschien omdat ik te graag alsnog wil dat NL naar het wk gaat ofzo...
Had wel meteen al een raar gevoel over de thread: Jukx die over voetbal schrijft.. Damn ik had t moeten weten :(
Obi
Kleine tip:

Als er een '@' in een webadres zit, telt alleen de url NA die apenstaart.. Dus dat daar CNN.com voor staat zegt niets..

Bijvoorbeeld:

http://[email protected]/gfx/foto1.jpg
SnuggLe
Jukx...vuile SLET! :)

Greetz,
SnuggLe
theoden
jullie moeten mensen niet zo laten schrikken met dit soort threads.
alleen de herinning aan het feit dat we niet naar het wk gaan doet al pijn
Optimus
quote:
Originally posted by Obi
Kleine tip:

Als er een '@' in een webadres zit, telt alleen de url NA die apenstaart.. Dus dat daar CNN.com voor staat zegt niets..

Bijvoorbeeld:

http://[email protected]/gfx/foto1.jpg


heb je meer foto's van dat vrouwtje in je avater?:D:D:D
Jukx
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jukx...vuile SLET! :)

Greetz,
SnuggLe


hehe,
leeeeeeewsers! :p


nee hoor, ik ben er zelf ook behoorlijk ingetrapt! ;)
Obi
quote:
Originally posted by Optimus


heb je meer foto's van dat vrouwtje in je avater?:D:D:D
Heb zát foto's van haar :D Maar die ga ik niet met de hele wereld delen natuurlijk.. Hier in ieder geval de foto van mijn avatar vol gas:



:D :rolleyes:
tijs08
nou nou OBI!!! kan je niet wat vaker van dit soort posts doen :D :D
Ziet er echt lekker uit moet ik zeggen!!

Jappio
quote:
Originally posted by tijs08
nou nou OBI!!! kan je niet wat vaker van dit soort posts doen :D :D
Ziet er echt lekker uit moet ik zeggen!!


Hehe.. ik stel dit ook altijd wel op prijs :D :D :D :D
Remy D
quote:
Originally posted by Obi
Heb zát foto's van haar :D Maar die ga ik niet met de hele wereld delen natuurlijk.. Hier in ieder geval de foto van mijn avatar vol gas:



:D :rolleyes:

Ik heb haar al meerdere malen in rl gezien en daar ziet ze er nog beter uit dan op de foto. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement