|
Nederland alsnog naar het W.K. !!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Re-GrOoVeD=- |
ghehehehehehe LMAO!! :D :D :D
Ik geloofde het dus bijna echt, lol! |
|
|
| tijs08 |
Dis zeker een hele goeie Jukx!!
het enige wat ik hoop is: Dat alle spelers van het Nederlands elftal dit bericht ook hebben ontvangen op 1 of andere manier en er net zo zijn ingestonken als Partyhardy :D
Lekker voor ze! :D |
|
|
| Little Theseus |
kip je had me ...
misschien omdat ik te graag alsnog wil dat NL naar het wk gaat ofzo...
Had wel meteen al een raar gevoel over de thread: Jukx die over voetbal schrijft.. Damn ik had t moeten weten :( |
|
|
| SnuggLe |
Jukx...vuile SLET! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| theoden |
jullie moeten mensen niet zo laten schrikken met dit soort threads.
alleen de herinning aan het feit dat we niet naar het wk gaan doet al pijn |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Obi
Kleine tip:
Als er een '@' in een webadres zit, telt alleen de url NA die apenstaart.. Dus dat daar CNN.com voor staat zegt niets..
Bijvoorbeeld:
http://[email protected]/gfx/foto1.jpg |
heb je meer foto's van dat vrouwtje in je avater?:D:D:D |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jukx...vuile SLET! :)
Greetz,
SnuggLe |
hehe,
leeeeeeewsers! :p
nee hoor, ik ben er zelf ook behoorlijk ingetrapt! ;) |
|
|
| Obi |
| quote: | Originally posted by Optimus
heb je meer foto's van dat vrouwtje in je avater?:D:D:D | Heb zát foto's van haar :D Maar die ga ik niet met de hele wereld delen natuurlijk.. Hier in ieder geval de foto van mijn avatar vol gas:

:D :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
nou nou OBI!!! kan je niet wat vaker van dit soort posts doen :D :D
Ziet er echt lekker uit moet ik zeggen!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by tijs08
nou nou OBI!!! kan je niet wat vaker van dit soort posts doen :D :D
Ziet er echt lekker uit moet ik zeggen!! |
Hehe.. ik stel dit ook altijd wel op prijs :D :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Obi
Heb zát foto's van haar :D Maar die ga ik niet met de hele wereld delen natuurlijk.. Hier in ieder geval de foto van mijn avatar vol gas:

:D :rolleyes: |
Ik heb haar al meerdere malen in rl gezien en daar ziet ze er nog beter uit dan op de foto. :) |
|
|
|
|