|
Nederlandse clubs??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
eh de paddo??
ihkv spreek goffer je moerstaal!!:whip: :haha: :thepirate |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
eh de paddo??
ihkv spreek goffer je moerstaal!!:whip: :haha: :thepirate |
n000000000000000000b :p |
|
|
| jp |
| Smeer je kale kop in met tijgerbalsem |
|
|
| ZZandirt |
okeeej jongens... ff serieus nu... zijn er nog wel goede clubs??
(iedereen kent het paard en panama etc wel, maar er zijn toch wel andere (kleine oergezellige) clubs in nederland?)
zo was ik laatst per ongelijk in chillers alhier in arnhem uitgekomen. dj okee, 3 verdiepingen voor 250 man max. lekkere muziek en sfeer, entree 3 euri (vanaf 1 uur, begreep ik. 2 uur sluiten de kroegen en ze willen dus niet dat iedereen dan maar daarheen gaat. goeie zet vind ik :D). ga ik zeker nog wel vaker heen.. wel ff checken vtv wat er daar aan de hand is op zo'n avond. voordat je in zo'n rnb feestje terechtkomt:-))
nog meer van dit soort gelegenheden?? |
|
|
| New Wave |
| De Klaveet was een toptent. Alleen nu dicht helaas. kwam omdat de politie te vaak ter plaatse moest komen. Leuke tijd gehad daar :p |
|
|
| ZZandirt |
de klaveet is een omgebouwde manege, waar ze grindtegels in de binnenbak hebben gelegd. keertje of tig geweest toen ik nog in Achterveld vree.. wel leuke feestjes, maar het blijft een omgebouwde schuur:whip: :whip: :whip:
sfeer -10
publiek: locals en hakkers
lampies? wel 3 (tl balken)
vechten? elke zaterdag..... nog voordat eemland zuid een politieregio werd, had je in Achterveld alleen een veldwachter. en een hondenteam van v. nimwegen beveiligingen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
de klaveet is een omgebouwde manege, waar ze grindtegels in de binnenbak hebben gelegd. keertje of tig geweest toen ik nog in Achterveld vree.. wel leuke feestjes, maar het blijft een omgebouwde schuur:whip: :whip: :whip:
sfeer -10
publiek: locals en hakkers
lampies? wel 3 (tl balken)
vechten? elke zaterdag..... nog voordat eemland zuid een politieregio werd, had je in Achterveld alleen een veldwachter. en een hondenteam van v. nimwegen beveiligingen. |
:D Ik heb er 5 jaar gewerkt als glazenhaler/barman :D
Was grandioos. :p
Vroegah kwamen er heel veel boeren en was het gezellig. Toen er steeds meer murruken uit Barneveld kwamen werd het gezeik. Elk weekend matten tussen de boeren en de murukken. 7 gevechten op een avond was standaard. Toen ik er kwam waren er nog geen regels kwa portieren. Leden van Confederates stonden toen bij de deur. Was geen pretje toen je er uit gesodemieterd werdt. Later werdt het veel gestructureerder. Heb er kwa gevechten wel alles meegemaakt. :p Politie te paard, ME, politie honden enzenzenz. Locatie is was stuk verbeterd. Moet zeggen dat het wel leukste bijbaantje was. :p Gratis dranken veel leuke meisjes. :p
Onze TA koreaan Akira kwam er ook regelmatig. |
|
|
| ZZandirt |
my good friends... jarenlang was de Flame (toen nog t/o de Headshop in dat steegje....) mijn stamkroeg. "hey jochie" (zoals ik toen nog was) "zolang je geen probs veroorzaakt ben je koel"
heb er daar meerderen horizontaal de tent zien verlaten...:D
en toen kwam de grunge... iedereen die alternatief wilde zijn klonterde in hetzelfde groepie... (sjonge wat een individualisme) de headshop verdween (heb jarenlater in nijmegen Clarence in de headshop in nijmegen teruggevonden) en de flame kreeg een nieuwe locatie.
Tijden!!!!! rossen in de krankeledenstraat etc... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
my good friends... jarenlang was de Flame (toen nog t/o de Headshop in dat steegje....) mijn stamkroeg. "hey jochie" (zoals ik toen nog was) "zolang je geen probs veroorzaakt ben je koel"
heb er daar meerderen horizontaal de tent zien verlaten...:D
en toen kwam de grunge... iedereen die alternatief wilde zijn klonterde in hetzelfde groepie... (sjonge wat een individualisme) de headshop verdween (heb jarenlater in nijmegen Clarence in de headshop in nijmegen teruggevonden) en de flame kreeg een nieuwe locatie.
Tijden!!!!! rossen in de krankeledenstraat etc... |
:p Komen inderdaad enkel maar van die alternatief gasten. Veder was Amersfoort echt te slecht om uit te gaan. Inderdaad, door die individualisme is Amersfoort echt geen leuke uitgaansstad. Op het ene plein zitten de kakkertjes (karseboom), in de andere steeg naast de kerk zitten weer altenatievelingen, achter kleine kerk langs de langestraat komen de 25+ers. Ik als supergabber heb me er nooit echt thuis gevoeld. :p Die leuke gezellige kroegjes waar muziek lekker zacht staat zijn erbijn aniet. Alleen bij lieve vrouwentheater. Is waarschijnlijk iets voor jouw. Komen heel veel MILF types. :p Mooie vrouwen van boven de 30. |
|
|
|
|