|
שלום אנשיםרר
|
View this Thread in Original format
| R-Yeah |
שלום לכולם,
אני מבקר בפורום הזה פעם בכמה זמן לראות מה קורה
הייתי פעיל יותר שהייתי צעיר והיה זמן למוזיקה ולעשות כמה מיקסים.
הפורום הזה תמיד היה מקור הידע שלי אבל במיוחד באיזה איזור
שקראן לו
file sharing
שזה היה קטע בפורום שרק משתמשים וותיקים היו יכולים לראות והחדשים לא
ושמם פירסמו לינקים ישירים לטראקים.
רציתי לדעת מה קרה שהחלק הזה נעלם?
או שאולי זה נעלם רק לי כי אני מתחבר פעם בכמה זמן לקרוא קצת.
תודה על העזרה ועל המשוב. |
|
|
| m0sh |
סגרו אותו לפני קצת יותר משנה...
כבר כולם הכירו את זה ורצו לטבוע את האתר בטח... |
|
|
| R-Yeah |
אז איזה אלטרנטיבות יש בסגנון?
טוב לדעת שאתה עדיין פה מוש
:) |
|
|
| R-Yeah |
טוב תשמע
בתקופה שהייתי פה הרבה הייתה המוזיקה הכי טובה.
לא שהיום אין, יש יותר, יותר זבל.
והנוער של היום אוהב זבל. |
|
|
| DjG |
מסכים,
אני אומנם נרשמתי לפה מאוחר....אבל בהחלט הייתי באתר כאורח מתחילתו
ואז באמת התמקדו בטרקים ומוסיקה טובה....
היו עוד ככ הרבה אתרים טובים שנסגרו על הדרך..... |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by R-Yeah
אז איזה אלטרנטיבות יש בסגנון?
טוב לדעת שאתה עדיין פה מוש
:) |
חחח אחי אני סתם בדיוק נכנסתי כמוך לפה |
|
|
|
|