return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שלום אנשיםרר
View this Thread in Original format
R-Yeah
שלום לכולם,

אני מבקר בפורום הזה פעם בכמה זמן לראות מה קורה
הייתי פעיל יותר שהייתי צעיר והיה זמן למוזיקה ולעשות כמה מיקסים.

הפורום הזה תמיד היה מקור הידע שלי אבל במיוחד באיזה איזור
שקראן לו
file sharing
שזה היה קטע בפורום שרק משתמשים וותיקים היו יכולים לראות והחדשים לא
ושמם פירסמו לינקים ישירים לטראקים.

רציתי לדעת מה קרה שהחלק הזה נעלם?

או שאולי זה נעלם רק לי כי אני מתחבר פעם בכמה זמן לקרוא קצת.

תודה על העזרה ועל המשוב.
m0sh
סגרו אותו לפני קצת יותר משנה...
כבר כולם הכירו את זה ורצו לטבוע את האתר בטח...
R-Yeah
אז איזה אלטרנטיבות יש בסגנון?
טוב לדעת שאתה עדיין פה מוש

:)
YoraY
סחטיין על הפזם
R-Yeah
טוב תשמע
בתקופה שהייתי פה הרבה הייתה המוזיקה הכי טובה.
לא שהיום אין, יש יותר, יותר זבל.

והנוער של היום אוהב זבל.
DjG
מסכים,
אני אומנם נרשמתי לפה מאוחר....אבל בהחלט הייתי באתר כאורח מתחילתו
ואז באמת התמקדו בטרקים ומוסיקה טובה....

היו עוד ככ הרבה אתרים טובים שנסגרו על הדרך.....
m0sh
quote:
Originally posted by R-Yeah
אז איזה אלטרנטיבות יש בסגנון?
טוב לדעת שאתה עדיין פה מוש

:)


חחח אחי אני סתם בדיוק נכנסתי כמוך לפה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement