|
Top 5 kippevel nummers......
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Wat zijn voor jullie de 5 mooiste nummers,de 5 beste tranentrekkers,de 5 tracks waar je jezelf in hogere sferen ziet
ect ect ect ect blablablablabla you know the deal :D
Mijne;
1)Insigma-Open Your Eyes
2)Nalin & Kane- Open Your Eyes
3)Chicane-Saltwater
4)Tiesto-Magik Yourney
5)Way Out West-The Fall |
|
|
| theoden |
Insigma-Open Your Eyes <----- is dat die van de illusion 4 cd? want die staat zeker in mijn top 5
orange theme - kies maar een versie
ik ben erg slecht in namen onthouden... ik kan ze wel neurien!!!
ik zal wat opzoeken... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by theoden
Insigma-Open Your Eyes <----- is dat die van de illusion 4 cd? want die staat zeker in mijn top 5
orange theme - kies maar een versie
ik ben erg slecht in namen onthouden... ik kan ze wel neurien!!!
ik zal wat opzoeken... |
Illusion 4??geen flauw idee welke cd dat is.....
Hij staat iig wel op Magik 7 |
|
|
| Apoptosis |
1. Dj Tiesto - Theme From Norefjell (Dj Jan & Chantzis rmx)
Willekeurige volgorde:
* Fire & Ice - Souvenir De Chine
* Yahel - Voyage
* Lost Witness - Seven Colours
* Silent Harmony - Save The Whales (Club mix)
* Zooitje Rank 1 producties
:) |
|
|
| Ding Chavez |
Ook willekeurige volgorde omdat je tussen dit soort platen toch nie kan kiezen welke de beste is :D
1. Fire & Ice - Souvenir de Chine
2. Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Dj Tiësto Remix)
3. Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Remix)
4. Tiësto & Geert Huinink - Magik Journey
5. (hmmm deze edit ik nog wel, ff over nadenken :))
GreetZ, DC |
|
|
| DJ Bazz |
delerium - silence
4 strings - into the night
rank 1 airwave
enneh nog een paar maar kan ff niet op die namen komen, maar edit ik vanavond wel ff. alles trouwens in willekeurige volgorde |
|
|
| theoden |
ik beluister net Djrv zijn setje.... nog een top 5'er voor mij is zeker Nalin & Kane - open your eyes!!!!!!!
WOOHHOOOOoooo
dit nummer brengt memories terug...... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by theoden
ik beluister net Djrv zijn setje.... nog een top 5'er voor mij is zeker Nalin & Kane - open your eyes!!!!!!!
WOOHHOOOOoooo
dit nummer brengt memories terug...... |
Mooi issie huh??
*goosebumps* |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ook willekeurige volgorde omdat je tussen dit soort platen toch nie kan kiezen welke de beste is :D
1. Fire & Ice - Souvenir de Chine
2. Sarah McLachlan - Sweet Surrender (Dj Tiësto Remix)
3. Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Remix)
4. Tiësto & Geert Huinink - Magik Journey
5. (hmmm deze edit ik nog wel, ff over nadenken :))
GreetZ, DC |
tt... dit wilde ik ook typen maar dat hoeft dus nie meer! :D
uuh nummer 5, zou voor barbers adagio gaan :) |
|
|
| mido |
1. Cygnus X - Orange Theme (Moonman's Orange Juice Remix)
2. Rank 1 - Airwave
3. Yahel - Voyage
4. Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiësto Remix)
5. William Orbit - Barber's Adagio for Strings (Ferry Corsten Remix) |
|
|
| TranceFool |
| als er een nummer is waarvan ik kippenvel krijg is het wel Pulsar - Cloudwalking (die liveversie op Magik 6) BRRRRR :D:D:D |
|
|
| Punt |
Een nummertje waar ik kippevel van krijg. Kwam ik laatst weer een keer tegen.
Symphony of Strings - Don't want your Love :p :p :p |
|
|
|
|