|
הפורום שלנו והסצנה בארץ (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| THE_BLUE_DRAGON |
סהר נתן סט פגז ביותר ביחד עם גיא יהודה לפני כמה חודשים במורנינג-מייהם
יודע לנגן דברים ממש טובים הבחור אבל הבעייה שהוא בקושי מנגן זאת לצערי |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
סהר נתן סט פגז ביותר ביחד עם גיא יהודה לפני כמה חודשים במורנינג-מייהם
יודע לנגן דברים ממש טובים הבחור אבל הבעייה שהוא בקושי מנגן זאת לצערי |
הוא לא מנגן כי אין מישהו שיקשיב לו
בימי חמישי באומן נהיה ממש מעפן,בקושי יש לו 30 איש על הרחבה
בגלל זה הוא מרשה לעצמו לנגן מה שבא לו
הסצינה בארץ מתה יחסית ממזמן
איפה ההפקות באילת ?איפה ארמין בפארק?איפה הדיג'יים החזקים מחול?
מה שהולך עכשיו זה דאנס ברים מעפנים עם מוזיקה מזרחית ממוקססת עם הרבה חרה :whip:
מועדונים הולכים ונעלמים מתא
עפילו דום כבר לא מועדון
האומן נשאר כמעט בין האחרונים, שגם הוא בקושי נראה שורד
נראה כי המועדונים הולכים יותר לכיוון של להיות אנדרגראונד
כמו דאדא, מקסים |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by cluBBer
איפה ההפקות באילת? איפה ארמין בפארק? איפה הדיג'יים החזקים מחול?
|
שאלות מצויינות!
חלק מהתשובות טמונות בזה שנקסט כבר לא קיימת.
מוזר מאוד שהפקה כמו "ארמין בפארק", שהייתה מאוד מוצלחת, הייתה חד פעמית!
עכשיו לפי השמועות ארמין יבוא לניצנים. |
|
|
| uzi |
נראה לי שלפי ההצבעה המצב בארץ יותר זוועה משחשבתי.
יותר מזה, אני יודע שהמצב במועדונים בארץ לאחרונה התייבש מאוד.
אם אתם חושבים שבפורומים אחרים ובארצות אחרות המצב יותר תוסס אז אתם חולמים.
הולנד, גרמניה, אנגליה ופולין, שנחשבות עמוסות, כבר דיי נרגעו.
בדקתי מספיק אתרים שהיו מוכרים כרטיסים ורשימת הארועים שלהם התרוקנה פלאים!!!
בשאר מדינות מרוחקות התחיל המצב מאוד להדרדר.
כבר לא פעם ולא פעמיים שמעתי על הופעות בחו"ל שאומנים מוכרים לא קבלו תשלום כמו שצריך.
הקהל הצטמצם וגם הסצנה.
יש כמה פסטיבלים או ארועי ענק במהלך השנה ברחבי ארופה, אך הם מאוד בודדים ומעטים.
אני בטוח שלוח ההופעות של הצמרת העולמית עדיין עמוס אבל חוץ מה"שלושים הגדולים" המצב מגעיל. |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
נראה לי שלפי ההצבעה המצב בארץ יותר זוועה משחשבתי.
יותר מזה, אני יודע שהמצב במועדונים בארץ לאחרונה התייבש מאוד.
אם אתם חושבים שבפורומים אחרים ובארצות אחרות המצב יותר תוסס אז אתם חולמים.
הולנד, גרמניה, אנגליה ופולין, שנחשבות עמוסות, כבר דיי נרגעו.
בדקתי מספיק אתרים שהיו מוכרים כרטיסים ורשימת הארועים שלהם התרוקנה פלאים!!!
בשאר מדינות מרוחקות התחיל המצב מאוד להדרדר.
כבר לא פעם ולא פעמיים שמעתי על הופעות בחו"ל שאומנים מוכרים לא קבלו תשלום כמו שצריך.
הקהל הצטמצם וגם הסצנה.
יש כמה פסטיבלים או ארועי ענק במהלך השנה ברחבי ארופה, אך הם מאוד בודדים ומעטים.
אני בטוח שלוח ההופעות של הצמרת העולמית עדיין עמוס אבל חוץ מה"שלושים הגדולים" המצב מגעיל. |
Uzi, my dear friend, once again you're totally mistaken...
If you would check the real essential websites with tachles party agenda's, you'd see that, although overstuffed would be grossely exaggerated, there definately is a booming scene (trance, techno etc.) in the Netherlands, UK, Poland, Germany and others....we just don't want to acknowledge it!
www.dontstayin.com
www.neverstandstill.com
http://partyflock.nl/party (very important site!)
www.harderfaster.net |
|
|
| uzi |
בנג'י היקר,
אני כבר ציינתי שהולנד, גרמניה, אנגליה ופולין, הם בין הבודדות שנשארו "בעיניינים". |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
בנג'י היקר,
אני כבר ציינתי שהולנד, גרמניה, אנגליה ופולין, הם בין הבודדות שנשארו "בעיניינים". |
מזרח אירופה ברובה חווה כרגע דווקא תהליך הפוך ממשציינת עוזי - המצב לא רק שלא מדרדר אלא משתפר לפאים והסצינות תוססות וחיות במדינות הללו...
ובקשר למשיש בארץ...אפשר להאשים עד מחר את משרוצים...שורה תחתונה כשיש מסיבת טראנס בארץ אנשים נשארים בבית - גם אתה מר עוזי
אז מה לעזאזל אתם מצפים שיקרה כאן.?
שפתאום מישהו ינחית עליכם משמיים מסיבה עם מנו דה יונג פאי אוניל גון אוקאלהן גון אוביר לאנג וטרילסיקרס ואתם תצטרכו גם לשלם על זה רק 20 שקל וגם יאספו אותכם מהבית עד למסיבה יתנו לכם שתייה חינם ויביאו רק קהל שאתם אוהבים לראות?
תפתחו תעיניים במיוחד אתה עוזי אבל לא רק אתה - אין פה סצינה בעיקר כי אין למי - כשאוהבי המוזיקה הזו הם מפונקים כל משנותר זה להמשיך להתמרמר באיזה פורום נידח ברשת על משהיה פעם ועל איך היום אין כלום...
אני אומר לכם - כלום לא ישתנה - כי לאף אחד אין טיפת חשק להתאמץ בשביל קהל מפונק |
|
|
| uzi |
ראשית, אני לאו דווקא מדבר על אירופה.
על החדשות הרעות בסצנות אחרות בעולם, אתה לא שומע. אני יודע מ"אנשים" שהיו בחו"ל בשביל לעבוד!
מסיבות טראנס? חוץ מהמסיבות של 99 פעמיים-שלוש בשנה, איפה יש עוד?
אם ארמין כל כך הולך פה חזק, שאלפי אנשים באים לראות אותו, אז איך לא מביאים אומנים נוספים?
איזה עצלנות ואיזה נעלים?
ה"אשמה" מתחלקת בין כ-ו-ל-ם, גם הקהל וגם ההפקות והמועדונים.
אילן, ה"איכות" של הארועים האלו כל כך נוראית...
אם לא אכפת לך מהבריאות והנוחות שלך, אז בטח שתהנה מכל דבר.
חבל מאוד שהתעשיה נראת ככה, ביננו גם כשמפיקים ארוע התעשיה מלוכלכת.
בחייך, הקהל לא חייב לאכול חצץ ועוד לפרגן באהבה. |
|
|
| Viber |
בואו נעשה מסיבה אבל לא נספר לאנשים מה יתנגן
נגיד להם מסיבת היפ הופ,עופר ניסים ואינפקטד
ואז הם יקבלו הפתעה
:haha: :haha: :disbelief |
|
|
| uzi |
חחחחחחחחח...
אחר כך תתמודד עם כל הטמבלים שעוד רוצים את הכסף חזרה.
לך תסביר להם שאפילו על מסטיק לא מקבלים כסף חזרה! :D |
|
|
| Viber |
עזוב פשוט תגיד להם שזה הדיסק החדש של אינפקטד דפקטד והראל סקעעזי והם יאהבו את זה בכל מקרה , לא קרה לך ששמעת טראק ומישהו לא קשור בא לך "תגיד זה של אינפקטד?" ואז אמרת לא זה של **** ואז אמרו לך "אהה , לא משהו..."
שומעים את השם לא את המוזיקה
תחפשו את אילן לעופר ניסים עם פאה והכל ושיתקלט עם כל הריקודים המטומטמים ותיראה איך האנשים יתחילו לזרום. |
|
|
| uzi |
חחחחחחחחחח!
רעיון נחמד, רק אילן צריך להזהר שלא יפול לו איזה דיסק או תקליט.
הוא עוד יצטרך להתכופף להרים אותם...
 |
|
|
|
|