return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Hardstyle i Köpenhamn (10.08.2007)
View this Thread in Original format
ScuL


www.ravemansion.dk
Jimmie
Har varit på Ravemansion arrangerade fester tidigare, bl.a. deras senaste (?) fest på Halvandet med Cosmic Gate. Kanonfest även om det kanske var lite tunt med folk. Var bra med plats på golvet i alla fall.
Hur det blir inne på Scala vet jag inte, men man får väl i alla fall chansen att spexa lite för folket i Envy-kön på väg in. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement