|
Någon som ska till Fullmoon?
|
View this Thread in Original format
| Connector |
Tja alla!
Snart börjar fullmoon festival i tyskland där en hel meny av psykedeliska ljud kommer spelas. Är det någon härifrån som ska ner?
Kommer några riktigt bra: Hallucinogen, Shpongle, Astrix, X–Dream, SBK, Shiva Chandra, Analog bland annat.
Själv drar man ner i en van med tjejen. Kommer ha ett litet partytält där vi kommer sprejmåla den svenska flaggan. Säg hej om ni går förbi :)
http://fullmoon-festival.com/ |
|
|
| Jimmie |
| Funderar starkt på att åka ned men polarna har inte bestämt sig ännu. Kör nämligen inte ned ensam i bilen, blir allt för dyrt. Men förhoppningsvis ses vi där! |
|
|
| Whirloop |
Min polare fick tag på den sista biljetten via nätet.
Hoppas stackaren överlever partyt :D |
|
|
| Jeremy H |
Jag ska pa ett lite annorlunda Full Moon pa tisdag! Ar pa Koh Pha-Ngan i Thailand dar Full Moon-fester ager rum en gang i manaden. Har fatt hora massa psytrance och breaks och grejer pa natterna har pa stranden redan :clown:
Ha det sa kul pa Full Moon Connector! |
|
|
|
|