return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Någon som ska till Fullmoon?
View this Thread in Original format
Connector
Tja alla!

Snart börjar fullmoon festival i tyskland där en hel meny av psykedeliska ljud kommer spelas. Är det någon härifrån som ska ner?
Kommer några riktigt bra: Hallucinogen, Shpongle, Astrix, X–Dream, SBK, Shiva Chandra, Analog bland annat.

Själv drar man ner i en van med tjejen. Kommer ha ett litet partytält där vi kommer sprejmåla den svenska flaggan. Säg hej om ni går förbi :)

http://fullmoon-festival.com/
Jimmie
Funderar starkt på att åka ned men polarna har inte bestämt sig ännu. Kör nämligen inte ned ensam i bilen, blir allt för dyrt. Men förhoppningsvis ses vi där!
Whirloop
Min polare fick tag på den sista biljetten via nätet.

Hoppas stackaren överlever partyt :D
Jeremy H
Jag ska pa ett lite annorlunda Full Moon pa tisdag! Ar pa Koh Pha-Ngan i Thailand dar Full Moon-fester ager rum en gang i manaden. Har fatt hora massa psytrance och breaks och grejer pa natterna har pa stranden redan :clown:

Ha det sa kul pa Full Moon Connector!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement