| iceman23 |
שלום,
אני מגיע למכסיקו בתחילת ספטמבר ואני רוצה לדעת האם מגיעים די ג'יים ברמה למכסיקו באזור קנקון.
אני יודע שפול ואן דייק נתן שם סט לפני שבוע בערך אבל אני לא מצליח למצוא מידע נוסף לגבי די ג'יים אחרים בעולם.
מישהו יכול לעזור לי בנושא?
תודה לעוזרים! |
|
|