return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
[22-09-2007] Tiesto @ The Matrixx, Nijmegen (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ultravibe!
quote:
. Het gelijknamige album staat op eenzame hoogte, zowel muzikaal als creatief gezien. En formeel is hij wellicht niet meer de ‘nr 1’, muzikaal gezien is hij dat nog steeds ruimschoots.

:D

Zeg eens eerlijk, wie luistert er nog wel eens naar dat album?
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Ultravibe!

ik maar niet in zijn geheel.
Ik skip altijd Dance4Life, He's A Pirate en In The Dark.
In mijn ogen alle drie de slechtste nummers op zn album.

Mijn favoriete nummer van dit album: Ten Seconds Before Sunrise.
Belgen voer
quote:

Alleen het eerste mopke kan ik wel pruimen, daarna zijt gij doorgegaan met het naspelen van de eerste twee langspelers, geen greintje originaliteit, volledige kopieen van de nummers op IMM en JustB.

Diep punt de titeltrack, welke demosong van welk Casio keyboard zijt dat???

:nervous:
magrec
quote:
Zijn hedendaagse sound zit helemaal niet zo ver af van wat Kleinenberg draait. Gewoon lekker gaan, ik heb nog nooit stilgestaan tijdens een optreden van V, en die heb ik al heel wat meegemaakt ondertussen.

Draait marco v nu ook kraak en smaak platen?
Ik ga sowieso wel ff kijken zondag. Neem mijn oordoppen wel mee voor de zekerheid :D
magrec
quote:

Haha dat is wel een heel overdreven stuk ja. Absoluut geen cd dat ooit de status klassieker zal krijgen.
Siesta
hoor van meerdere mensen dat Kleinenberg ook niet meer is wat ie is geweest. Ik zag laatst een filmpje van een Dirty South remix met een vocal van daft punk - around the world.... dat kan toch niet:D
magrec
quote:
Originally posted by Siesta
hoor van meerdere mensen dat Kleinenberg ook niet meer is wat ie is geweest. Ik zag laatst een filmpje van een Dirty South remix met een vocal van daft punk - around the world.... dat kan toch niet:D

Nee laatste 1,5 jaar weinig soeps van hem gehoord maar laat nu zijn nieuwe this is cd wel weer verrekte goed zijn minder electro en meer tech house (nieuwe track van kraak & smaak :eyes: )
Ouwe Dwaas
heb even nu de officiele nieuwsbrief van The Matrixx gepost in mijn eerste post van dit topic.

Het is niet voor zijn EOL tour maar voor zn ISOS 6
naast Tiesto, zullen ook Jochen Miller en Phynn draaien die avond.
Dale Gribble
Cool got my tickets :)
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Dale Gribble
Cool got my tickets :)

great :toocool:

See you @ The Matrixx

Dale Gribble
So how long of a trainride will it be from Amsterdam? google says roughly 2hrs, does that sound about right?

I hope the weather is nice & cool as we need a break from this Fla. summer heat - 97f w/ 81% humdity.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by Dale Gribble
So how long of a trainride will it be from Amsterdam? google says roughly 2hrs, does that sound about right?

yes a direct train to Nijmegen from Amsterdam central station (most of the trains leaving from platform 2 every hour at .23 and .53) and it's taking around 1 hour and 40 minutes.

In Nijmegen you can take a stop train in the direction of 's-Hertogenbosch (or Den Bosch) and get out at Nijmegen Dukenburg trainstation, The Matrixx will be around 5 minutes walking.

But we can also arrange a meeting @ central station in Nijmegen and than go together to Nijmegen Dukenburg.

Good idea?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement