return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
BT - Emotional Technology [Black Hole]
View this Thread in Original format
DvJ
Emotional Technology



כן כן, אני יודע האלבום לא חדש, הוא יצא לפני מספר חודשים והתקציר של האלבום יושב לי במחשב זמן מה, עקב יותר מידי שחרורים (בעיקר טובים) בתקופה האחרונה שמנעו ממני זאת.
באותו שבוע שהאלבום הגיעה לארץ, יצא לי לראות אותו בקרמבו ואמרתי לעצמי למה לא - ביטי בין המפיקים
הטובים בכל הזמנים לדעתי שאחראי על כמה וכמה אבני דרך בטראנס וגם הרבה זמן לא שמעתי ממנו.
באותו זמן התחשק לי אלבום שיעביר לי קצת זמן איכות בצבא ובבית.
למרות הציפיות שלי שהתממשו כאחרות לגמרי בסופו של דבר.

אז נתחיל -


Disc 1

The Meeting of A Hundred Yang
תחילת הדיסק הראשון, אינטרו קצר ונחמד נגיעות של ווקאל דיגיטלי (ממוחשב כזה) לאורך כ-50 שניות,
קטע לא רע לפתיחה.


Knowledge of Self
ביטי יחד עם גורו (מג'אנק של פרי) בקטע בריקס חביב לקטע הראשון לפחות (לא כולל תאינטרו).
יש לציין לטובה את המשחקים בווקאל של גורו זה יצא די מגניב.
לאורך הקטע גורו נותן בפריסטייל
If u want some
Come and get some
באמצע הקטע נכנסת המלודיה בעליה חדה בעלת צלילים אפלים ואגרסיביים.
אהבתי...


Somnambulist (Simply Being Loved)
עוד קטע ברייק שמאוד אהבתי, מנגינה מינימלית בעלת מלודיה שמחה.
הלחן נחמד הליריקס פחות,
מה שהפתיעה אותי זה הווקאל של ביטי + ברקע ווקאל של גיי סי צ'ייזס
שמוסיפים המון לקטע.
קטע נחמד בין האהובים עליי בדיסק - אפשר לומר בעיקר בגלל המלודיה.


Force of Gravity
אין צורך להציג, בטוח כולכם מכירים ויודעים על מה אני מדבר,
תאמת בשבילי זה הפעם הראשונה שאני שומע תאוריגינל ודי אהבתי,
אינטרו שקט ועדין בעל צלילים דיגיטלים הווקאל של ג'יי סי נכנס יחד
עם המלודיה שמתבטאת בצלילי קלידי פסנתר עדינים.
ליריקס יפיפה ומלודיה גם היא,
הברייקדאון מרשים מאוד פשוט קטע ענק.


Dark Heart Dawnin
קטע לאונג,עוד פעם הווקאל של ביטי,לארוך הקטע מתנגנות גיטרות בס ואקוסטית
מנגינה נחמדה ליריקס מאוד מעניין, הסקרצ'ים מוסיפים המון.
סה"כ קטע יפה ומושקע.


The Great Escape
הקטע נפתח עם אינטרו שבא לידי ביטוי בווקאל שמלווה בצלילי פסנתר עד שמגעים לברייקדאון
ששובר הכל ונכנס הקצב שהוא ברייק ביט קליל. מלודיה דרמטית מאוד.
רואים שביטי מפיק סאונד לסרטים, אני לא יתפלא אם אני ישמע תקטע הזה באיזה סרט כלשהו.
בין הקטעים היותר טובים באלבום.


PARIS
ג'ודי ווינסטראוף (וואי אוט ווסט) וביטי מתחברים לקטע טראנסי שמתחיל באינטרו
אפל ונגיעות ווקאל. הקטע בעל בייסליין מגניב הליריקס עצמו סביר,
אהבתי את הצלילי האקוסטית בעלת מנגינה ספרדית, קטע סביר לא כלכך התחברתי אליו.


Kimosabe
עוד קטע ברייקס עם פרייסטייל הפעם מוויילדצ'יילד (יש לו כמה להיטים בעבר ועבוד עם פאט בוי
סלים ועוד מפיקים). הקטע עצמו הוא סטייל פרודג'י ואפילו מזכיר את הקטע שלהם "גירלס".
יש תחושה של שנות ה90 אולי בגלל הסאונד של הגיטרה החשמלית, למרות זאת הקטע עצמו חמוד.


The Revolution
עוד ברייקס עמוס גיטרות חשמליות, ביטי זורק מילים לאורך הקטע,
הקטע מתאפיין בצלילים מתכתיים דיגיטליים ותופים שכל זה רץ על בייסליין קצבי.
עוד קטע לא רע בסגנון של הקודם.


Last Moment of Clarity
2 גאונים התחברו להם להפקה המדהימה הזאת, הפעם ביטי יחד עם ביל המל.
פרוגרסיב טראנס יפייפה יש בו הכל - בייסליין מצויין,אטמוספירה נעימה, גיטרות, מלודיה מדהימה
ווקאל כלכך יפה מאת קרינה ווייר שמוסיף המון לקטע.
הקטע מתחיל בברייק קטלני עד לכניסת הבסים. חוץ מיזה יש אווירה של קיץ.
קטנע ענק אם לא הטוב ביותר באלבום.


Communicate
עוד קטע נוסטלגי יחד עם ג'אן ג'ואנסון, אין מה לומר כלכך הרבה בטח הרבה מכירים
תלהיט הזה מפעם, ווקאל של ג'אן שהוא יפה כמובן, קטע טראנסי, ליריקס גם כן יפה,
מלודיה מדהימה.
אין ספק שביטי עשה פה בחירה נכונה שהכניס לאלבום את הקטע.


The Only Constant Is Change
בסגנון של קטע מספר 5, קטע לאונג שקט ומרגיע שמתאים לסיום הדיסק הראשון.
ליריקס מקורי,אקוסטיות ובס שמתלבשות בצורה יפה אחד על השני,ווקאל - גברי עם המון רגש.
ועוד משהו שתפס אותי הוא ברייקדאון פשוט ענק.



Disc 2

Somnambulist (Mark Norman Remix)
תחילת דיסק מס' 2 מתחיל לצלילי הבסים הידועים של מרק נורמן
שניתן כבר מההתחלה לצפות וכן גם להסיק - קצב אנרגטי יחד עם המלודיה היפיפה הזאת בעלת הנגיעות מינימל
והווקאל של ביטי נוצר קטע טראנס איכותי ומגניב.


Love In The Time of Thieves
קטע אולי הטוב ביותר בדיסק השני.
יש לו פתיחה עם בריק ביט לצד צלילי פסנתר שנותן הרגשה מיסתורית עד שנכנס הווקאל הייפיה של תמרה.
שדי מזכיר במקצת סטייל מולוקו ורוזין מרפי.
הליריקס מצויין.
ביטי עם בגיעות המינימל יחד עם קצב הבריק ביט והווקאל יוצר פה קטע מצויין.


Force of Gravity (Tiesto Remix)
עוד בימיו הטובים של טיאסטו.
ומשמחדש לנו טאיסטו זה תבייסליין הטיפוסי שלו ונגיעות במלודי שהוא ללא ספק מאוד
מרשים, למרות שאני מעדיף תגירסא של פרי, הרמיקס של טיאסטו לא פחות מעולה מזה של
פרי ואפילו טוב מאוד.


Somnambulist (Junkie XL Vocal Mix)
ג'אנקי בקטע פרוגרסיב מגניב ביותר,בייסליין קטלני,
הוא משחק עם הווקאל פה ומשנה את סינטים - שזה יוצא מדהים ומשפיע על המלודיה לטובה.
קצת ציפיתי יותר מג'אנקי אבל לפחות הוא לא איכזב.
קטע חביב ביותר.


Superfabulous (Toksin's Rawshaker Mix)
קטע עמוס בסקראצ'ים, ווקאל שנשמע זהה לזה של ביטי + ווקאל נשי נחמד.
איכזב אותי הליריקס שהוא ממש על הפנים לדעתי, משכן אהבתי פה זה את הצלילים
האגרסיבים והעליה האנרגטית שממש מתחיל להשמע טוב אז הברייקדאון מאכז.
קטע סביר - לא יותר.


The Force of Gravity (Dylan Rhymes Push Up Mix)
רמיקס ענק של דילן ראיימס - הוא חתך תווקאל והשאיר את הסאונד של ביטי,
בייסליין רצחני,הקטע עצמו ברייקס בעל מלודיה טראנסית ללא ספק רמיקס משובח.


Kinosabe (Hyper Remix)
הייפר אחראי על קטע הברייקס המצוין הזה,
מנגינה מקורית מלודיה יפה ברייקדאן אדיר,
גיטרות באס ברקע, לדעתי נדרש דאב.
קטע טוב שיכול להרים מסיבה.


Communicate (Toksin's Narcan Remix)
אחרי הרמיקס הקודם לסופרפאביולס ציפיתי לאותו דבר אבל לטוקסין יש גם גבולות,
הוא לא מלא משאיר מספיק מקום על הבמה לג'ואנסון, וכך לאורף קטע הברייקס הנחמד הזה
שהוא עשה ממנו יכול לשחק חופשי בסאונד, זה נירא כיאלו הבחור פשוט אילתר פה איזה משהו
ותאמת שזה יצא לא רע בכלל.


Somnambulist (Sander Kleinenberg's Convertible Mix)
ולסיום סאנדר קליננברג על הרמיקס חותם וסוגר את סוף הדיסק השני
ותאלבום גםכן,
לדעתי אפשר לחתוך ת2 דקות הראשנות שדי משעממות ותקועות,
כרגיל אותו ליריקה אותו ווקאל, סאנדר לא חידש פה כלל וכלל
עד לדקה ה6 של הקטע.
סאנדר השאיר רק את הפזמון וחיבר מנגינה סבירה מינוס.
קטע לא משהו בכלל לסיום, אבל אהבתי שהוא סוגר תאלבום בקצב שכזה.


לסיכום

אלבום טוב אפילו טוב מאוד.
ביטי מראה לנו את יכולות הטכנולוגיה אם זה באה לידי ביטוי
בסאונד הכלכך איכותי ונקי של האלום לבין זה המשחקים שלו בצלילים
לבין זה הצלילים עצמם.
זאת התוצאה שמביאים לבחור שהוא מפיק מוזיקה לסרטים לעשות אלבום.
כמו כן בריאן עדין משאיר במה וזוכר מאיפה הוא התחיל ובאיזה סגנון.
רב האלבום הוא ברייקס ככה שאם אתם פתוחים לסגנונות שונים ואחרים זהו ללא ספק
אלבום מצוין מה גם שיש כמה קטעי טראנס ופרוגרסיב איכותים.
אותי אישית האלבום הפתיעה לטובה בסטייל שלו, הציפיות לטראנס לא התממשו אבל תאמת
אני שמח שזה יצא ככה.
אז אם יש לכם 120 שח פנויים בכיס ומחפשים משהו טוב וחדש לשמוע
לכו עלזה - ממולץ בחום.

:)
Viber
דבר ראשון אלבום באמת דיי ישן מלפני 4 שנים...עדיין יש בו קטעים מעולים...תחפש את:

BT - The Great Escape (Attention Defcit's Freewill Remix)

מהדיסק של פרפקטו של סנדרה קולינס,זה שישר מתחיל בוואקל לא הרמיקס הרגיל
אחד הטראקים הגדולים שיצאו לדעתי...מכיל בתוכו כל כך הרבה שזה מדהים.

Somnambulist
הוא אחד הקטעים עם הכי הרבה עריכות סאונד בתוכו...מישהו במיוזיק דיסקאשן אמר שיש בו בסביבות ה-800 עריכות..לא יודע אם להאמין לזה או לא.

המצחיק הוא שהשבוע גם אני גיליתי אלבום אפילו עוד יותר ישן ויותר טוב של ביטי :
Movement In Still Life

כולל הטראק שנושא את שם האלבום שהוא בעקרון הגירסה הכי טובה ל
NEVER GONNA COME BACK DOWN
המפורסם

האלבום כולל בתוכו עוד טראקים מצויינים כמו סאטלייט ונאמאסטיי המצויין שכבר הכרתי מסטים של פיוידי.

הוא גם הפיק פסקול שלם לסרט "מונסטר" ונישדד מספר פעמים ואף ניתבע ע"י כל מני ליצנים שחיפשו לסחוט אותו
:)
.A.Y.
אלבום אדיר
וייבר למה תבעו אותו?
DvJ
quote:
Originally posted by Viber
דבר ראשון אלבום באמת דיי ישן מלפני 4 שנים...עדיין יש בו קטעים מעולים...תחפש את:

BT - The Great Escape (Attention Defcit's Freewill Remix)

מהדיסק של פרפקטו של סנדרה קולינס,זה שישר מתחיל בוואקל לא הרמיקס הרגיל
אחד הטראקים הגדולים שיצאו לדעתי...מכיל בתוכו כל כך הרבה שזה מדהים.

Somnambulist
הוא אחד הקטעים עם הכי הרבה עריכות סאונד בתוכו...מישהו במיוזיק דיסקאשן אמר שיש בו בסביבות ה-800 עריכות..לא יודע אם להאמין לזה או לא.

המצחיק הוא שהשבוע גם אני גיליתי אלבום אפילו עוד יותר ישן ויותר טוב של ביטי :
Movement In Still Life

כולל הטראק שנושא את שם האלבום שהוא בעקרון הגירסה הכי טובה ל
NEVER GONNA COME BACK DOWN
המפורסם

האלבום כולל בתוכו עוד טראקים מצויינים כמו סאטלייט ונאמאסטיי המצויין שכבר הכרתי מסטים של פיוידי.

הוא גם הפיק פסקול שלם לסרט "מונסטר" ונישדד מספר פעמים ואף ניתבע ע"י כל מני ליצנים שחיפשו לסחוט אותו
:)



מממ....
נירא לי אתה מתבלבל האלבום הזה יצא לפני מספר חודשים עד חצי שנה ולא 4 שנים.

האלבום העוד יותר ישן שציינת הוא בין היותר טובים שיצאו בעבר
ויששם קטעים ממש מעולים.....
Viber
quote:
Originally posted by DvJ
מממ....
נירא לי אתה מתבלבל האלבום הזה יצא לפני מספר חודשים עד חצי שנה ולא 4 שנים.


אז איך זה ששמעתי את זה לפני 4 שנים בקיץ של כיתה י' או ט' ?
:p

והתביעה שהגישו נגד ביטי היא אחת המצחיקות
איזה מפגר טען שביטי גנב מוזיקה ממנו(!) חחח

הנה תיקרא מה הוא (בי.טי) אומר אתה מת מצחוק:

but personally, a train wreck, four(!) huge legal wars, that alone have not only eaten my savings, but have put me so far in debt it may take me years to recover….that is if I escape bankruptcy. One lawsuit is ongoing. There is a guy in New York, that claims ONE loop on my sample CD (a one bar loop) is his. A composer used it in a Pfizer commercial and he heard it, say’s it’s his (I made the loop in Reason in about 5 minutes, and furthermore after paying a musicologist 10,000$, found out that it’s the first beat in the book “Intro to drumming”, literally the first beat they teach you when you learn to play drums). Well how’s this for the American legal system…..

He is suing me for 10 MILLION DOLLARS.

Not joking. He’s also suing East/West the company that distributed my CD for 10 million dollars and Pfizer etc. We have done FFT analysis of the loop, showed the judge waveforms, etc…..does not matter, in America, you can sue anyone for anything. Here’s the kicker…..I have to pay for my own defense, and this guy has some ambulance chaser attorney working on a percentage with nothing better to do than try to force a settlement with a huge corporation, and some guy that just loves making music and sounds, so he can sit on his ass and smoke weed all day. I swear sometimes I want to renounce my citizenship.


:haha:
KrazyDJs
Somnambulist (Simply Being Loved)

השיר הזה, אותי לפחות, מרגש כל פעם מחדש...שיר שכיף לשמוע סתם באוטו, להירגע איתו באמפי בים, בגירסאות מסויימות להתפרע איתו...פשוט יצירת מופת לדעתי...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement