|
יש מקום למישהו חדש? +inside information
|
View this Thread in Original format
| elad234 |
שלום לכולם!
סוג של חדש פה
אממ, בכל מקרה הנה ה"מידע הפנימי" שלי- ארמין מגיע לארץ ל- 2 הופעות (כרגע אחת בטוחה והשניה עוד לא סגורה)
בחוף ניצנים באילת (יש כזה חוף?) -לפני יופיעו כל מיני סקאזי עופר ניסים וכאלה.
חוצמזה אמור להיות גם משהו בוויסקי א גוגו
מה אתם אומרים על זה? יש פה אנשים שבונים על ללכת?
מה הסיכוי בכלל להשיג חתימה של הבחור? אני חושב שאין הרבה חשיפה למוסיקה הזאת בארץ, או שבכל זאת לצפות לצפיפות עצומה גם בסטים של ארמין?
יום טוב לכולם |
|
|
| epsilon1 |
| זה בכלל בחוף פלמחים בעכו |
|
|
| uzi |
אם זו תיהייה הופעה גדולה בחוף ניצנים (הידוע) אז אני לא חושב שיהיה לך מצב להתקרב אליו....
יהיה עליך להתאמץ יותר ולמצוא דרך יותר נוחה. :)
כמובן שיהיו טונות של אנשים, הם "מעריצים" של ארמין רק כשהוא מגיע לארץ!
:D |
|
|
| Glenn-Holmes |
"מידע פנימי"
:D :D
בכל מקרה טוב שארמין שוב בארץ
זה תמיד מוסיף לפורום הזה עוד בן אדם או שתיים שבטח יפסיקו לרשום אחרי שיענו להם על השאלות שהם שאלו...:rolleyes: |
|
|
|
|