| nëoria |
| hey hey! nu är det såhär att jag hade tänkt börja mixa musik! jag har verkligen noll koll gällande utrustning etc. hade tänkt börja så smått med något mixerprogram på datorn som inte kräver utrustning. ejay då (antar att det inte behövs utrustning till det?) hur går jag tillväga sen? vad väljer man gällande utrustning, program etc och vart får jag tag i dessa grejer? tacksam för svar! / nëoria :disbelief |
|
|