return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
börja mixa musik. hur?
View this Thread in Original format
nëoria
hey hey! nu är det såhär att jag hade tänkt börja mixa musik! jag har verkligen noll koll gällande utrustning etc. hade tänkt börja så smått med något mixerprogram på datorn som inte kräver utrustning. ejay då (antar att det inte behövs utrustning till det?) hur går jag tillväga sen? vad väljer man gällande utrustning, program etc och vart får jag tag i dessa grejer? tacksam för svar! / nëoria :disbelief
Laszlo
Ejay kan du inte mixa med. Mig veterligen kan du skapa simpla skräplåtar med programet. Om du vill testa på att mixa på datorn så bör du kolla upp Traktor.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement