return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Soort trance op QONTACT
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
echt een line-up op van te gaan kwijlen, maar heeft er iemand een idee wat voor soort sfeer ze willen creeren?
Want als het van die mellow trance is dan hoeft 't van mij niet?

Intro muziek klinkt in ieder geval goed...
Mysteric
Over de sfeer die ze willen creeren: (ik citeer)

Have you ever been to a party where you didn’t have to wait in a line, could walk around freely although the place was packed, never had to walk far to the next bar to get a drink, have the light & laser show get you in a trance like never before, where you could not only listen, but actually feel the sound pumping through your body, meet happy people and dance together to the music brought to you by a line-up as great as this?
Let’s meet on the 29th of april @ the Heineken Music Hall for a Queensnight celebration never to forget.
The moment that all the things you’ve ever wished for happen.…. is the moment we’ve made: Qontact.
eXos
COOL TNX,

Weet je misschien ook hoe groot dat gebouw is en hoeveel mensen er in kunnen.

TNX
Ding Chavez
Is er een site vn Qontact waar je dat intro muziekje kunt luisteren of waar meer info te vinden is???
Mysteric
hierzo wat ik gevonden heb:

site Qontact: http://www.q-dance.nl/qontact/main.html

meer info Heineken Music Hall:
http://www.slam.nl/party/frameset.p...pe=7&NewsID=130
eXos
OK, Bedankt. Weet iemand misscj\hien hoeveel mensen er in kunnen????
Mysteric
5500 ofzo...
maar kweet niet hoeveel kaarten ze verkopen

Ik heb er in ieder geval al een thuis liggen...
eXos
Ok, cool Tnx

Niet groot, maar wel VET...
SnuggLe
Die Heineken Music Hall is echt supervet...geloof me.
Ik heb er gewerkt gisteren met de Enschedeploeg (doen veel met licht & geluid), en dat is ivm de opening van vanavond.

Die Heineken music hall wordt een zaal waar het geluid op plaats 1 staat...daarvoor issie ook gebouwd; ze willen de beste muziekinstallatie van Europa ofzo daar neerzetten.

De stijl van Trance die ze daar gaan draaien? Ik denk zelf meer de 'Dutch-Trance'stijl die je kan verwachten van de Nederlandse namen & daarnaast natuurlijk PROGRESSIVE, want dat is nu helemaal in...

Greetz,
SnuggLe
Robvef
Als ze die muziek gaan draaien die ze op de site hebben staan, dan wordt dit een heel vet feest. Ik weet het zeker, maandag ga ik kaarten bestellen of halen.

Greetz

Akira
Ik hoop dat ze in ieder geval lekker hard draaien. Maar ja ik neem aan dat de DJ's zelf mogen kiezen hoe ze gaan draaien...Maar ik heb er groot vertrouwen in dat het een Toppertje gaat worden :)
Mysteric
Hierzo de time-table van Contact:

22:00 - 23:30 DJ Astrid
23:30 - 1:00 Seb Fontaine
1:00 - 2:30 Marco.V
2:30 - 4:15 Judge Jules
4:15 - 5:45 Tiesto
05:45 - 07:00 Jean

Lekker hoor :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement