return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
aurosonic - first album טעימה ראשונה
View this Thread in Original format
vit048
הרכב רוסי מאוד מצליח שאני משתדל לעקוב אחריהם כרגע עובדים על אלבום ראשון.
אני מעלה לכם ריפ של אחד הטראקים שיהיו באלבום.
משהו ענק.

Aurosonic - Always together

[[ LINK REMOVED ]]


http://www.aurosonic.com/

תגיבו.
nargila-man
וואו אחי באמת קטע חזק...

אני ישמח אם תוכל להודיע לי מתי שיצא האלבום שלהם..

תודה
Viber
טראק מצויין אם כי קצת "עמוס" לטעמי אבל ממש קצת...
ההרכב מוכר לי ויהיה מעניין לשמוע את האלבום,יצירתיות כזאת רק תוסיף לז'אנר כרגע.
cluBBer
מכיר את ההרכב כבר כמה שנים , הם סבבה לרוב



בכללי הרוסים עלו על המפה העולמית ביצירה של מוזיקה אלקטרונית והסצינה
ברוסיה מתחילה להיות ממש חזקה...
vit048
אני ממשיך לעקוב אחרי התקדמות של הבחור הזה.
מהשיחה האחרונה שלי איתו דרך פורום אחר
חצי אלבום כבר מוכן וחלק השני מתעכב בגלל העדר זמן
החיים קשים ברוסיה אין מה לעשות.
כמו כן יש בעיות קשות למצוא זמרת לטראקים עם ווקאל.
הזמרות הרוסיות לא מתאימות כל כך וכוכבות כמו TIFF LACEY
דורשות הרבה כסף.

הנה ריפ מתוכנית רדיו של רמיקס חדש שלו תהנו.
Sphinx & Afreet - Machaon (Aurosonic Remix
http://www.sendspace.com/file/nlytcc

מציע לכם לעקוב גם אחרי SANTERNA שמוציא הרבה טראקים טובים בזמן אחרון
ו TENTHU.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement