|
aurosonic - first album טעימה ראשונה
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
הרכב רוסי מאוד מצליח שאני משתדל לעקוב אחריהם כרגע עובדים על אלבום ראשון.
אני מעלה לכם ריפ של אחד הטראקים שיהיו באלבום.
משהו ענק.
Aurosonic - Always together
[[ LINK REMOVED ]]
http://www.aurosonic.com/
תגיבו. |
|
|
| nargila-man |
וואו אחי באמת קטע חזק...
אני ישמח אם תוכל להודיע לי מתי שיצא האלבום שלהם..
תודה |
|
|
| Viber |
טראק מצויין אם כי קצת "עמוס" לטעמי אבל ממש קצת...
ההרכב מוכר לי ויהיה מעניין לשמוע את האלבום,יצירתיות כזאת רק תוסיף לז'אנר כרגע. |
|
|
| cluBBer |
מכיר את ההרכב כבר כמה שנים , הם סבבה לרוב
בכללי הרוסים עלו על המפה העולמית ביצירה של מוזיקה אלקטרונית והסצינה
ברוסיה מתחילה להיות ממש חזקה... |
|
|
| vit048 |
אני ממשיך לעקוב אחרי התקדמות של הבחור הזה.
מהשיחה האחרונה שלי איתו דרך פורום אחר
חצי אלבום כבר מוכן וחלק השני מתעכב בגלל העדר זמן
החיים קשים ברוסיה אין מה לעשות.
כמו כן יש בעיות קשות למצוא זמרת לטראקים עם ווקאל.
הזמרות הרוסיות לא מתאימות כל כך וכוכבות כמו TIFF LACEY
דורשות הרבה כסף.
הנה ריפ מתוכנית רדיו של רמיקס חדש שלו תהנו.
Sphinx & Afreet - Machaon (Aurosonic Remix
http://www.sendspace.com/file/nlytcc
מציע לכם לעקוב גם אחרי SANTERNA שמוציא הרבה טראקים טובים בזמן אחרון
ו TENTHU. |
|
|
|
|