|
Scorchio In The Mix (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
העלת לחינם מי שהביא לך את הפאב אידיוט חייבים לבדוק מהירות לפני
אני מוריד בקיי.... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
העלת לחינם מי שהביא לך את הפאב אידיוט חייבים לבדוק מהירות לפני
אני מוריד בקיי.... |
ahm.......... |
|
|
| Scorchio |
אני דווקא הורדתי במהירות של 20
אולי יש לחץ על זה
נסו מקסימום אוברנייט |
|
|
| Scorchio |
אוקיי אני רואה שהפאב דפוק
אם למישהו יש יותר מהיר אז יאללה |
|
|
| DjNumShum |
אני מקווה שמתי שאתם מעלים לפאבים אתם משתמשים ב SOCKS....
כי זה לא רעיון כלכך טוב להעלות לפאב ולהשאיר בתור מזכרת את האייפי שלך |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אני מקווה שמתי שאתם מעלים לפאבים אתם משתמשים ב SOCKS....
כי זה לא רעיון כלכך טוב להעלות לפאב ולהשאיר בתור מזכרת את האייפי שלך |
זה בסדר.. אם זה היה פאב פרוץ אפשר היה לדאוג.... למרות שאני לא כל-כך מבין למה, כי זה לא ביג דיל... מה כבר יכולים לעשות?! |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אכפת לי שיראו
אבל יש לי
SOCKS |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
זה בסדר.. אם זה היה פאב פרוץ אפשר היה לדאוג.... למרות שאני לא כל-כך מבין למה, כי זה לא ביג דיל... מה כבר יכולים לעשות?! |
חחח מה זה בדיוק פאב פרוץ?
כל פאב שאתה נכנס אליו זה בעצם
FTP של איזה חברה שפשוט מרשה כניסה אנונימית אליו
אבל אם תסתכל ב DISCLAIMER של כל פאב תראה שכתבו שזה פרטי ואין לעשות שימוש בו
ובזה שאתה משאיר את האייפי שלך זה אומר שהוא יכול לעלות עליך
ואולי זה לא יקרה כי פשוט אין לבעל העסק כח לפנות לרשויות אז הוא פשוט מוחק את מה שהעלית
אבל תיפול על איזה אחד עצבני שכל יום מעלים לא דברים והוא ידווח על זה לרשויות ויעביר את האייפי שלך אתה יכול דיי להסתבך..
ותאמין לי אני מכיר את זה טוב ואני מכיר כמה אנשים שסבלו בגלל זה.. |
|
|
| Agent-Fire |
זה ממש לא חייב להיות פאב של חברה...
יותר סיכויים זה סתם שרת של מישהו שעשה שבכניסה אנונימית שאפשר יהיה גם לעלות..
בעל עסק לא יפתח שרת עם כניסה אנונימית ואפשרות כתיבה...
וגם אם כן והוא יראה שמעלים אליו, אז הוא פשוט יסגור את זה...
אך אחד לא ידווח... וגם מי כבר יכול לתפוס אותנו בישראל?!
זה סיפור ארוך מידי ויש אנשים יותר טובים לתפוס מאשר סתם מישהו שנכנס לשרת...
קיצר לא משנה... בוא לא נהפוך את הנושא הזה לריב על פאבים... גיל יהיה מעוצבן
:stongue:
אה עוד משהו, פאב פרוץ זה שרת שרץ על
WinNT
עם גירסת
IIS
ישנה שאפשר לפרוץ ולהשתלט על השרת...
דבר מגניב
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
שאני רוצה ללמוד אותו אבל אין לי כוח לקרוא באנגלית\
אני יכול לחפש בשבילך צח חדש
אבל כדאי שתראה שאיפ אפשר לשמוע את הסט מהמאצע.... |
|
|
| DjNumShum |
כן אני יודע מה זה שפורצים פאב
אבל זה לא כל אחד אפשר
חייבים שירוץ על UNIX L8
אבל זה בכלל עבירה על החוק ולא הייתי מציע סתם לעשות את זה....
ונכון אתה צודק שלא כל אחד יתעסק עם השטויות האלה וזה מה שאמרתי
אבל יכול להיות שתיפות על איזה הוסט עצבני שכם יום מעלים לו שטויות ושהוא כן יעשה משהו בנידון
אוי אני זוכר תיימים שלי בשטויות האלה
הייתי ב FXP GROUP
דווקא דיי מכובד :)
איפה היו הימים שהייתי משיג דברים
0SEC
טוב דיי עם האופטופיק והנוסטלגיה :D |
|
|
| MoSH_MaN |
איזה?
אני רוצה לדעת... |
|
|
|
|