|
favorite party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Gatecrasher NEC :)
Met stip op de 2e plaats: Rosenmontags Rave!!!!!! :)
en qua Nedelandse feestjes is dat Dancevalley, met vlak erachter M-land :)
Hoeplijk ga ik dit jaar naar of Gatecrasher Summer Sound System of Godskitchen Global Gathering, maar dan kan ik ook s kijken hoe het er op de UK festivals aantoe gaat :) |
|
|
| Chrono|one |
| INNERCITEH!!!!! :D Het was 2 jaar geleden m'n allereerste party.. en je weet hoe het gaat met een eerste keer, die onthoud je altijd ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | hij is ok nog Dutch Dimension vergeten |
NOT
Ik kan alleen oordelen over feesten waar ik ben geweest (IC, TE, Qontact) en ik heb gekozen voor TE (de laatste editie). Dat was gewoon gaaf, een hele goede line-up. |
|
|
| Dr. Kuipers |
Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest.
Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen :)
29 april Qontact
1 juni Qlubtempo |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest.
Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen :)
29 april Qontact
1 juni Qlubtempo |
Iedereen die Trance Energy stemt kan gewoon niet serieus genomen worden. :D
Sorry, maar het is gewoon zo.
Zo'n feest als TE valt totaal in het niet bij Qontact bv.
Maar dat ga je nog wel allemaal merken ;) |
|
|
| aphex |
| Kan ff nie voten op skewl, maar ik zal onze riz ff supporten, whehe |
|
|
| Nook |
| mysteryland, met cosmic gate, marco v, armin, marco bailey en nog meer wat ik vergeten ben, dat was toch echt wel wrede dag/avond :eek: |
|
|
| Donna |
| Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet |
|
|
| Yarnie |
meeste feeises ben k wel gweest, maar ja vindt t toch wel lastig om feesten met elkaar te vergelijken....
maar vondt dutch deminsion en dance valley er toch wel boven uitsteken
ow ja henkie_henk impulz (outdoors) staat er ook niet bij :cool:
greetz,
yarnie |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet |
OMG dat waren ze zeker. Wat een sfeer daar in die Melkweg. :D:D Echt helemaal TOP!!!!
Verder hadden alle feesten waar ik was iets bijzonders. :D
Maar als ik moet kiezen worden het Qontact en Dutch Dimension. :D
zeg dit zijn geen leuke polls. :( Veels te moeilijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Iedereen die Trance Energy stemt kan gewoon niet serieus genomen worden. :D
Sorry, maar het is gewoon zo.
Zo'n feest als TE valt totaal in het niet bij Qontact bv.
Maar dat ga je nog wel allemaal merken ;) |
LoL. Inderdaad.
Ik heb gestemd op DanceValley.
Ik ben niet zo'n fan van grote feesten, maar DV is toch altijd wel top. Tenminste, alle 3 de keren dat ik er ben geweest wel. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Remy D
OMG dat waren ze zeker. Wat een sfeer daar in die Melkweg. :D:D Echt helemaal TOP!!!!
Verder hadden alle feesten waar ik was iets bijzonders. :D
Maar als ik moet kiezen worden het Qontact en Dutch Dimension. :D
zeg dit zijn geen leuke polls. :( Veels te moeilijk. |
De wildlife feesten in de melkweg van vroeger was iets heel speciaals en wat we helaas nooit terug zullen zien bennik bang:(
Als er 1 terugkomende party was waar de sfeer opper top was was het wildlife wel....
Zelf gekozen voor Qontact,waren errug vette feestjes en zullen ze ook blijven.... |
|
|
|
|