return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
favorite party (pg. 2)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Gatecrasher NEC :)

Met stip op de 2e plaats: Rosenmontags Rave!!!!!! :)

en qua Nedelandse feestjes is dat Dancevalley, met vlak erachter M-land :)


Hoeplijk ga ik dit jaar naar of Gatecrasher Summer Sound System of Godskitchen Global Gathering, maar dan kan ik ook s kijken hoe het er op de UK festivals aantoe gaat :)
Chrono|one
INNERCITEH!!!!! :D Het was 2 jaar geleden m'n allereerste party.. en je weet hoe het gaat met een eerste keer, die onthoud je altijd ;)
Cosmic Guy
quote:
hij is ok nog Dutch Dimension vergeten

NOT

Ik kan alleen oordelen over feesten waar ik ben geweest (IC, TE, Qontact) en ik heb gekozen voor TE (de laatste editie). Dat was gewoon gaaf, een hele goede line-up.
Dr. Kuipers
Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest.
Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen :)
29 april Qontact
1 juni Qlubtempo
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Moet (helaas) kiezen voor Trance Energy. Vorig jaar op allebei gefeest.
Dit jaar ook al, maar er gaat verandering in mijn mening komen :)
29 april Qontact
1 juni Qlubtempo


Iedereen die Trance Energy stemt kan gewoon niet serieus genomen worden. :D

Sorry, maar het is gewoon zo.
Zo'n feest als TE valt totaal in het niet bij Qontact bv.
Maar dat ga je nog wel allemaal merken ;)
aphex
Kan ff nie voten op skewl, maar ik zal onze riz ff supporten, whehe
Nook
mysteryland, met cosmic gate, marco v, armin, marco bailey en nog meer wat ik vergeten ben, dat was toch echt wel wrede dag/avond :eek:
Donna
Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet
Yarnie
meeste feeises ben k wel gweest, maar ja vindt t toch wel lastig om feesten met elkaar te vergelijken....

maar vondt dutch deminsion en dance valley er toch wel boven uitsteken

ow ja henkie_henk impulz (outdoors) staat er ook niet bij :cool:

greetz,

yarnie
Remy D
quote:
Originally posted by Donna
Ik mis de wildlifes....damn wat waren die vet

OMG dat waren ze zeker. Wat een sfeer daar in die Melkweg. :D:D Echt helemaal TOP!!!!

Verder hadden alle feesten waar ik was iets bijzonders. :D

Maar als ik moet kiezen worden het Qontact en Dutch Dimension. :D
zeg dit zijn geen leuke polls. :( Veels te moeilijk.

SnuggLe
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Iedereen die Trance Energy stemt kan gewoon niet serieus genomen worden. :D

Sorry, maar het is gewoon zo.
Zo'n feest als TE valt totaal in het niet bij Qontact bv.
Maar dat ga je nog wel allemaal merken ;)


LoL. Inderdaad.

Ik heb gestemd op DanceValley.
Ik ben niet zo'n fan van grote feesten, maar DV is toch altijd wel top. Tenminste, alle 3 de keren dat ik er ben geweest wel.
DjRV
quote:
Originally posted by Remy D

OMG dat waren ze zeker. Wat een sfeer daar in die Melkweg. :D:D Echt helemaal TOP!!!!

Verder hadden alle feesten waar ik was iets bijzonders. :D

Maar als ik moet kiezen worden het Qontact en Dutch Dimension. :D
zeg dit zijn geen leuke polls. :( Veels te moeilijk.


De wildlife feesten in de melkweg van vroeger was iets heel speciaals en wat we helaas nooit terug zullen zien bennik bang:(
Als er 1 terugkomende party was waar de sfeer opper top was was het wildlife wel....
Zelf gekozen voor Qontact,waren errug vette feestjes en zullen ze ook blijven....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement