|
[11-08-2007] FFWD Fit for Free Dance Parade Rotterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Loraine
Vnl in de buurt van de (ietwat tamme) Intuition truck gebleven. Was het geluid zo zacht of stond die gewoon hard bij de andere trucks? :nervous: |
het geluid stond zacht, dat merkte ik al bij de start, die hardcore truck voor de Intuition truck, die muziek kwam gewoon boven de muziek uit toen Re:Locate draaide.
En tussendoor ook af en toe problemen met de speakers, dat bepaalde tonen zomaar wegvielen, gebeurde onderandere toen Kyau & Albert draaide.
Ik heb het ontzettend naar mn zin gehad.
Was samen met een paar anderen ruim voordat de trucks begonnen te rijden alle trucks afgegaan, ff gedag zeggen tegen een aantal mensen en dj's, helemaal tot aan de truck van Ferry Corsten (truck 34) en toen weer helemaal teruggelopen (terwijl ze al begonnen te rijden) naar de truck waar Misja Helsloot moest draaien (truck 8) om 16:00u.
Misja draaide een heerlijke set, jammer dat er maar zo weinig mensen bij de truck liepen.
Toen Misja klaar was, zijn we blijven staan, totdat de Intuition truck aan kwam rijden en vanaf dat moment alleen maar bij deze truck gebleven, terwijl mijn plan was weer helemaal naar de truck van Dazzle (dacht truck 32) en die van Ferry te gaan, maar dat was onbegonnen werk.
Ik heb genoten van Kyau & Albert en Menno draaide redelijk, waren maar een aantal tracks die me boeiden.
Maar heb genoten toch van de sfeer en kende redelijk veel mensen die op de truck stonden, vooral van Party Flock.
Ik vond wel dat vooral bij die hardcore trucks een agressieve sfeer hing, gelukkig weinig last van gehad.
Soms leek het wel of half R'dam bij die trucks liepen, wat een volk zeg.
Mijn eerste dance parade in R'dam, meer naar de Love Parade geweest, en mijn laatste, want volgend jaar maak ik niet meer mee of ze moeten een soortgelijk iets in Miami gaan organiseren.
*EDIT*
Mijn foto's: http://partyflock.nl/album/322012/1464974.html |
|
|
| jp |
Ik ben ongepland op truck 17 beland met o.a. Spider Willem en BB Kelly als blikvanger. Het was best leuk maar niet bijzonder. Het weer was heerlijk! Veel bekenden gezien zoals mr. M van de Peror :)
Daarna illegaal feest in Woerden in een tunnel onder de snelweg :D

Bokito gaat lunchen

Uitzicht vanaf de truck

Burn baby burn

BB Kelly

Revana

Steltlopen

Dark Fader

Hummmm |
|
|
| Loraine |
Wederom mooie pix JP!
Idd, het geluid van de hardcore truck die voor die van Intuition reed, stond ook lekker hard. Echt vermakelijk om de gabbers te zien. |
|
|
| TranceFool |
| Ik vond het een erg geslaagde editie :cool: |
|
|
| M_Peror |
Zeer geslaagde editie van FFWD, al heeft het lekkere weer ook zeker meegeholpen. Veel bij Intuition truck gehangen en wat andere trucks, waaronder die van Ferry. Helaas Misja Helsloot gemist, wat ik me wel had voorgenomen.
Ook leuk JP weer eens te zien, was al weer ff geleden :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
@ M_Peror: ben ik toch wel benieuwd hoe jij eruit ziet?
Want ook ik heb veel bij de Intuition truck gehangen, vooral vanaf het moment dat Kyau & Albert draaiden.
Misja draaide wel een heerlijke set.
ik heb een kleine video in elkaar gezet, alleen jammer dat de video's een beetje fel belicht zijn, ik film meestal in clubs enzo, dus wist niet goed wat de juiste setting was van mn camera bij daglicht.
Het gaat uiteindelijk om de impressie.
1 filmpje met Ferry, 2 filmpjes van Misja en de rest filmpjes van Kyau & Albert en Menno de Jong:
http://video.google.nl/videoplay?do...350119999&hl=nl |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
@ M_Peror: ben ik toch wel benieuwd hoe jij eruit ziet?
Want ook ik heb veel bij de Intuition truck gehangen, vooral vanaf het moment dat Kyau & Albert draaiden.
|
Aan je foto's en filmpjes te zien hebben we elkaar dan net gemist. Wij waren er vooral tijdens 't laatste stukje Re:locate, de set van Leon Bolier en het laatste stuk van Menno's set.
Anyway, dit zijn m'n vriendin Maaike en ik:
http://www.pvdplanet.net/party/gall...110807-8720.JPG
(met dank aan JP) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Aan je foto's en filmpjes te zien hebben we elkaar dan net gemist. Wij waren er vooral tijdens 't laatste stukje Re:locate, de set van Leon Bolier en het laatste stuk van Menno's set.
Anyway, dit zijn m'n vriendin Maaike en ik:
http://www.pvdplanet.net/party/gall...110807-8720.JPG
(met dank aan JP) |
blijkbaar hebben we elkaar gemist, al moet ik wel zeggen dat ik misschien als ik je zou zien,
je zo niet zou herkennen dat je M_Peror bent.
Misschien andersom ook niet, denk ik?
Nou weet ik het in ieder geval voor de volgende keer als we op hetzelfde feest zijn ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
blijkbaar hebben we elkaar gemist, al moet ik wel zeggen dat ik misschien als ik je zou zien,
je zo niet zou herkennen dat je M_Peror bent.
Misschien andersom ook niet, denk ik?
Nou weet ik het in ieder geval voor de volgende keer als we op hetzelfde feest zijn ;) |
Ik zag je een paar keer met Bloesem op de foto staan, moet die ons maar een keer aan elkaar voorstellen :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik zag je een paar keer met Bloesem op de foto staan, moet die ons maar een keer aan elkaar voorstellen :) |
klopt ja.
als je zaterdag naar 's-Gravenzande komt, Exclaim party, dan is zij er ook en ik ook uiteraard.
Of anders als je naar Mysteryland gaat, ben ik ook van de partij.
zit je niet op Party Flock toevallig? |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
klopt ja.
als je zaterdag naar 's-Gravenzande komt, Exclaim party, dan is zij er ook en ik ook uiteraard.
Of anders als je naar Mysteryland gaat, ben ik ook van de partij.
zit je niet op Party Flock toevallig? |
Jezus zijn jullie verliefd ofzo :haha: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DjRV
Jezus zijn jullie verliefd ofzo :haha: |
nee hoor, degene waar ik verliefd op bent, mijn verloofde, woont in de VS :)
maar het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
trouwens ik zie dat jij 13 oktober in Eindhoven draait, daar ga ik ook heen, had nog nooit gehoord van dat feest tot iemand die ik ken uit Eindhoven zei: hier moet je heen, geweldig feest. |
|
|
|
|