| uzi |
קודם כל תודה רבה, סוף סוף איזה סט מראנק1... לא יאומן!
דבר שני, בקרתי באתר של ראנק1 ומסתבר שהם דופקים 9 הופעות לחודש מסביב לעולם. זה אשכרה אומר שכל שבוע יש להם איזה 2-3 הופעות.
אומנם בקושי שומעים איזה טראק מהם אבל מסתבר שהם עובדים! :D
למי שלא יודע גם מנו דה יונג חתם אצל דיוויד לואיס, הימור שלי השנה הוא בטופ 40! |
|
|