|
PUSSY - EAU DE CLUB 3 maj (Sthlm)
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
- EAU DE CLUB
MAY 3RD - KÅRHUSET KTH - 22-03
MAIN FLOOR
OMID 16B (HOOJ CHOONS, LONDON)
DIMITRI (CHEMISTRY, AMSTERDAM)
COMA ()
REKYL FLOOR
KIM ()
PARHAM & DANA BERGQUIST (FOKUSED)
ANDREAS HANSSON (MIXED FEELINGS)
REGNBÅGSRUMMET feat. CUNIGUNDA
ODED PELED (MISC. MANAGEMENT)
STEFAN WENDIN (FOKUSED)
JÖRGEN ANDRÉASSON (KOLONI) |
|
|
| Proximus |
fan, vi skulle ha döpt om rekyl floor till progressive.nu floor, men han som gjorde all design och sånt glömde bort det i all stress
jäkla skit :D |
|
|
| doter |
Hehe... Gaby, always updated..! ;)
Ja ska iaf dra på denna!
Who else? |
|
|
| Proximus |
jag!!
men jag arrangerar den så jag måste vara där :P |
|
|
| Ravesquad |
| vad kostar det? |
|
|
| Proximus |
| 150 förköp, 190 vid dörren |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Är ju inte helt omöjligt att man drar på detta. Dom där DJ namnen säger mig dock nada så jag undrar lite vad dom kör för musik... |
|
|
| Proximus |
Dimitri kör tribal, fet party tribal som ska få alla att bli galna
16B kör typ allt från progressive trance till deep house...
Kim blandar mellan progressive house till progressive trance, på hans senaste promo mix körde han typ tiesto - suburban train och bt - shame (wow mix)
sen har vi parham och dana som lirar allt från progressive till trance
och regnbågsrummet ska ni bara hålla er borta ifrån.
:) |
|
|
| Beamish |
| litet event, måste täcka alla kostnader... |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by Gaby
varför så dyrt? |
rätt billigt faktiskt.. kolla på cream, deras line-up är föga imponerande och de tar 300 vid dörren.. sedan måste vi täcka kostnaderna ju, vi hyr in ljud, ljus, lokalen, personal, club, annonser och liknande |
|
|
|
|