|
Wat Zijn De Vijf Vetste Platen Van Het Moment ?? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
dit is ie dan:
1. Sarah Mclachlan - Sweet Surrender (Dj Tiësto in serach of sunrise rmx)
2. DuMonde - Never Look Back (Dj Tiësto rmx)
3. Ratty - Sunrise (Instrumental mix)
4. Factor 9 - Release Me (de mix die PvD op Innercity draaide)
En omdat Tijs hem afgelopen zaterdag nog draaide zet ik hem er toch in:
5. Yahel - Voyage :D |
|
|
| Cold |
1. Justin K & Dj K Mixx - Northern Lights (Promo 2001)
2. Dumonde - Never Look Back (Promo)
3. System F - Exhale
4. System F - Solstice
5. System F - Elevate
:D |
|
|
| Exhale |
Mijn top-5
1. Dumonde - Never look Back (promo)
2. Rising Star - Touch Me (VdM remix) (AvB remix sux imho)
3. The Mystery - The Mystery
4. Dumonde - never look Back (Tiesto remix)
5. Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks |
|
|
| arno |
1: marco v - in charge
2: marco v - indicator
3: push - universal nation
4: svensson & van gielen - beaty of silence
5: megamind - taub (picotto mix) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by arno
1: marco v - in charge
2: marco v - indicator
3: push - universal nation
4: svensson & van gielen - beaty of silence
5: megamind - taub (picotto mix) |
ik vind Certainly van Marco V. wel heeeel erg relaxed eigenlijk!!!! |
|
|
| djiwan |
| quote: | Originally posted by Jukx
ik vind Certainly van Marco V. wel heeeel erg relaxed eigenlijk!!!! |
Wat dacht je van savage?! |
|
|
| arno |
| inderdaad, marco v ruled gewoon hard. Wie van jullie heeft marco v live @ innercity gehoord. Dat is gewoon nog steeds de beste live set die ik heb. |
|
|
| Jukx |
| Savage is inderdaad ook heel erg lekker ja!! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Exhale
Mijn top-5
1. Dumonde - Never look Back (promo)
2. Rising Star - Touch Me (VdM remix) (AvB remix sux imho)
3. The Mystery - The Mystery
4. Dumonde - never look Back (Tiesto remix)
5. Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks |
He kerel, welkom in het forum :D.
Maar effe to the point:
heb je deze op mp3 formaat? : 3. The Mystery - The Mystery
Dit is inderdaad echt een wereldnummer. Ben al een tijdje op zoek naar dit nummer, maar kan het nergens vinden. Is een beetje in rank1 stijl toch?
Ik heb er een whitelabeltje van gezien, maar helaas nog niet op mp3 gezien.
greetz,
TNG |
|
|
| Mysteric |
De hele V.ision serie is supergoed:
v.ision :) :
- tolerance (hoef ik nix over te zeggen, mijn nr 1 plaat)
- savage (inderdaad ook lekker hard)
v.ision :) :) :
- certainly (lekker nummertje hoor...maar mist iets)
- indicator (topplaat, elke keer als ik hem hoor -> kippenvel)
v.ision :) :) :) :
- recovered (4x op TE en nog steeds MEGA.. harde bass, lekkere simpele maar vette melodie)
- magnitude (lekkere percussie en een harde bassdrum)
Nu gaan Marco V en Benjamin verder met een project onder de naam van Benjamin... Hopelijk wordt het een beetje deze stijl, want die is echt super |
|
|
| Cold |
He Tango ...hier heb je de Guitar mix van The Mystery ...of bedoelde je die niet?
http://beam.to/technodron
Idd een Rank1 achtig relax nr... |
|
|
| arno |
deze was ik nog vergeten om in mijn top 5 te zetten (eigenlijk wordt het nu dus een top 6)
: Mario piu - mas experience |
|
|
|
|