return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Wat Zijn De Vijf Vetste Platen Van Het Moment ?? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
dit is ie dan:

1. Sarah Mclachlan - Sweet Surrender (Dj Tiësto in serach of sunrise rmx)
2. DuMonde - Never Look Back (Dj Tiësto rmx)
3. Ratty - Sunrise (Instrumental mix)
4. Factor 9 - Release Me (de mix die PvD op Innercity draaide)
En omdat Tijs hem afgelopen zaterdag nog draaide zet ik hem er toch in:
5. Yahel - Voyage :D
Cold
1. Justin K & Dj K Mixx - Northern Lights (Promo 2001)
2. Dumonde - Never Look Back (Promo)
3. System F - Exhale
4. System F - Solstice
5. System F - Elevate

:D
Exhale
Mijn top-5


1. Dumonde - Never look Back (promo)
2. Rising Star - Touch Me (VdM remix) (AvB remix sux imho)
3. The Mystery - The Mystery
4. Dumonde - never look Back (Tiesto remix)
5. Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks
arno
1: marco v - in charge
2: marco v - indicator
3: push - universal nation
4: svensson & van gielen - beaty of silence
5: megamind - taub (picotto mix)
Jukx
quote:
Originally posted by arno
1: marco v - in charge
2: marco v - indicator
3: push - universal nation
4: svensson & van gielen - beaty of silence
5: megamind - taub (picotto mix)


ik vind Certainly van Marco V. wel heeeel erg relaxed eigenlijk!!!!
djiwan
quote:
Originally posted by Jukx


ik vind Certainly van Marco V. wel heeeel erg relaxed eigenlijk!!!!


Wat dacht je van savage?!
arno
inderdaad, marco v ruled gewoon hard. Wie van jullie heeft marco v live @ innercity gehoord. Dat is gewoon nog steeds de beste live set die ik heb.
Jukx
Savage is inderdaad ook heel erg lekker ja!!
tango
quote:
Originally posted by Exhale
Mijn top-5


1. Dumonde - Never look Back (promo)
2. Rising Star - Touch Me (VdM remix) (AvB remix sux imho)
3. The Mystery - The Mystery
4. Dumonde - never look Back (Tiesto remix)
5. Blank & Jones - DJs, Fans & Freaks


He kerel, welkom in het forum :D.

Maar effe to the point:

heb je deze op mp3 formaat? : 3. The Mystery - The Mystery
Dit is inderdaad echt een wereldnummer. Ben al een tijdje op zoek naar dit nummer, maar kan het nergens vinden. Is een beetje in rank1 stijl toch?

Ik heb er een whitelabeltje van gezien, maar helaas nog niet op mp3 gezien.

greetz,
TNG
Mysteric
De hele V.ision serie is supergoed:

v.ision :) :
- tolerance (hoef ik nix over te zeggen, mijn nr 1 plaat)
- savage (inderdaad ook lekker hard)

v.ision :) :) :
- certainly (lekker nummertje hoor...maar mist iets)
- indicator (topplaat, elke keer als ik hem hoor -> kippenvel)

v.ision :) :) :) :
- recovered (4x op TE en nog steeds MEGA.. harde bass, lekkere simpele maar vette melodie)
- magnitude (lekkere percussie en een harde bassdrum)

Nu gaan Marco V en Benjamin verder met een project onder de naam van Benjamin... Hopelijk wordt het een beetje deze stijl, want die is echt super

Cold
He Tango ...hier heb je de Guitar mix van The Mystery ...of bedoelde je die niet?

http://beam.to/technodron

Idd een Rank1 achtig relax nr...
arno
deze was ik nog vergeten om in mijn top 5 te zetten (eigenlijk wordt het nu dus een top 6)
: Mario piu - mas experience
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement