return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
[mini fotoreport] Tunnelfeestje
View this Thread in Original format
jp
We zijn na FFWD nog effe naar een illegaal tunnelfeest in Woerden geweest. Het was nogal donker, slechts 2 rode lampen en een blauw zwaailicht. Dik soundsystem erbij en gaan (techno en oldschool house) Uiteindelijk waren er een man/vrouw of 30 a 40. Pas tegen 5-en kwam de politie en ging iedereen tevreden naar huis (vanwege de perfecte organisatie)


1. Met gratis kogelgat.


2. Het festival terrein


3. Raar figuur


4. Mainstage


5. De barman


6. 1 miljard watt soundsystem


7. DJ [censuur]

:wtf:
DjRV
Jezus wat onwijs bruut JP, echt vette !!
Donna
Zo hoort t!:D
Muppy
Wat ik me nou altijd afvraag: hoe hoor je nou van zo'n feestje? En waarom gebeuren dit soort dingen nou nooit bij mij in de buurt?:whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement