|
[mini fotoreport] Tunnelfeestje
|
View this Thread in Original format
| jp |
We zijn na FFWD nog effe naar een illegaal tunnelfeest in Woerden geweest. Het was nogal donker, slechts 2 rode lampen en een blauw zwaailicht. Dik soundsystem erbij en gaan (techno en oldschool house) Uiteindelijk waren er een man/vrouw of 30 a 40. Pas tegen 5-en kwam de politie en ging iedereen tevreden naar huis (vanwege de perfecte organisatie)

1. Met gratis kogelgat.

2. Het festival terrein

3. Raar figuur

4. Mainstage

5. De barman

6. 1 miljard watt soundsystem

7. DJ [censuur]
:wtf: |
|
|
| DjRV |
| Jezus wat onwijs bruut JP, echt vette !! |
|
|
| Muppy |
| Wat ik me nou altijd afvraag: hoe hoor je nou van zo'n feestje? En waarom gebeuren dit soort dingen nou nooit bij mij in de buurt?:whip: |
|
|
|
|