|
איה נאפה - קצת עזרה וטיפים
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
מה קורה חברה?
אני זוכר שנפתחו הרבה ת'רדים על חברה מפה שהיו בנאפה, עם חוויות, המלצות טיפים והכל...
אז רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי קצת
מה כדאי ומה לא
ולאיפה ללכת
ומה יש לעשות
ומחירים
ובקיצור הכל..
יש לי בתאכל"ס חבר שהיה שם לפני חודש, ונוסע איתנו שוב (עוד שבועיים כנראה)
אז הוא יודע מי מו מה והכל
אבל תמיד טוב להתעדכן אצל עוד אנשים...
אז חברה, מי שהיה בנאפה בתקופה האחרונה ויכול לעזור לי קצת
אני אודה לו מאוד :) |
|
|
| DvJ |
הייתי שם לפני שנה
יכול להמליץ לך ללכת
ל -
Abyss
בימי רביעי או חמישי
יש להם ליין
שהם מביאים דיגיים מחו"ל
(אני לא יודע אם זה מתקיים גם השנה)
אבל שנה שעברה הביאו את
Ann Savage
ו
Gavyn Mitchel
Tall Paul
אז תבדוק אם זה קורה גם השנה רק תרוויח,
חוץ מזה
לך לכל המועדונים שלא מכניסים לשם ישראלים
תרגיש יותר בחו"ל
Castle
אחלה מועדן תבדוק אתזה
עוד מועדון
שברח לי השם שלו וגם לשם לא מכניסים ישראלים זה
משהו בסגנון ה-
Starski אם אני לא טועה....
יש שם סלקציה נאצית ביותר אז כדאי לך אני זוכר שלא ראיתי שם ישראלי אחד..
והיתה אחלה מסיבה ומוסיקה לא כלכך מסחרית
Carwash
מועדון נחמד מתנגנים שם
90s 80s....
כמו כן ישך מלא ברים לפני שהמועדונים נפתחים אני יכול להמליץ לך על
Badrock
Crazyfrog
Titanic
ועוד בר אירי ליד הקרייזי פרוג
כמו כן
כל משהסוכן מנסה למכור לך
שייט
מועדונים
ואפטרים
----אל תקנה-----
בשייט יש רק ישראלים ואפילו הדיגיי מנגן לך עופר ניסים וסקאזי
המסיבות לא שוות הכל מסיבות מיוחדות לישראלים.....
יש תמסיבות קצף באייס זה דווקא סבבה
יש שם גם טראנס קצת - תנסה גם כן לא ללכת ביום של הישראלים
אבל לא כלכך נורא להיות שם ביום של הישראלים.....
האייס זה בין המועדונים שחובה להיות לדעתי.....
יש עוד מעודון מול האייס שכחתי איך קוראים לו מתחיל ב-
B
יש שם מוזיקת אוהס מצויינת
אופנוע או טרקטורן - חובה אחד משנייהם
פארק מים - חובה גם להיות שם
והניסי ביץ - חוף ים מהמם שלאורך היום יש לך שם מיסבות מוזיקה מסחרית אירופאית זה עדיף ממהארץ אבל עדיין מקום מדהים החוף הזה,
ולפעמים יש מיסבות קצף גם.....
הטיפ הכי טוב שאני יכול להביא לך זה - דברו רק אנגלית אפילו בינכם
ותנסה לא להיראות ולהתנהג כמו ישראלי
ככה לא תסבול מיחס שונה מבטים סלקציה וגזענות........
תהנה..... |
|
|
| KrazyDJs |
אנחנו 10 חברה ככה, אז כנראה שנלך על 5 טרקטורונים או משהו כזה...
נקווה שיצא משתלם...
שמעתי על הבדרוק, אביסס, בלאק אנד וויט ולא זוכר עוד מה..הבנתי שהם טובים..
בנוגע לשיט הישראלי, דווקא ראיתי וידאו משם ושמעתי סיפורים מאנשים שונים שהיו שם הקיץ הזה, ואמרו שזה סבבה...נראה כבר שם בנוגע למחיר אני מניח..
אתה זוכר אולי איזה מלון \ בית דירות היית?
אנחנו סוגרים כנראה על Anthea Hotel
או משהו כזה...
הבנתי שזה 5 דקות מכל איזור הבילויים וזה..
ורשמתי לעצמי בנוגע לכל השאר, מקווה לנצל ת'שבוע הזה עד הסוף...
תודה רבה אחי :)
אם תיזכר בעוד דברים שכדאי לדעת תרשום פה בבקשה... |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אנחנו 10 חברה ככה, אז כנראה שנלך על 5 טרקטורונים או משהו כזה...
נקווה שיצא משתלם...
שמעתי על הבדרוק, אביסס, בלאק אנד וויט ולא זוכר עוד מה..הבנתי שהם טובים..
בנוגע לשיט הישראלי, דווקא ראיתי וידאו משם ושמעתי סיפורים מאנשים שונים שהיו שם הקיץ הזה, ואמרו שזה סבבה...נראה כבר שם בנוגע למחיר אני מניח..
אתה זוכר אולי איזה מלון \ בית דירות היית?
אנחנו סוגרים כנראה על Anthea Hotel
או משהו כזה...
הבנתי שזה 5 דקות מכל איזור הבילויים וזה..
ורשמתי לעצמי בנוגע לכל השאר, מקווה לנצל ת'שבוע הזה עד הסוף...
תודה רבה אחי :)
אם תיזכר בעוד דברים שכדאי לדעת תרשום פה בבקשה... |
לא זוכר איזה מלון הייתי אבל זה היה ממקום במרחק של 5 10 דקות נסיעה מהסקוור
זה היה מלון ממש טוב, אנחנו + זוג היינו הישראלים היחידים שם
בלאק & וויט הייתי וממש לא אהבתי מקום לא משהו ורק היפ הופ מסחרי עלוב...
שייט - זאת כבר החלטה שלך, אני ממש לא ממליץ.....
בנוגע לנסיעות שם והכל
תזהר המשטרות עושות מערבים מלא
והם מחפשים ישראלים אפילו בקטנות
תהנה.... |
|
|
| Viperon |
אני הייתי באנטאה לפני שבוע
זה מלון עם מיקום בן זונה ויש לך תנאים טובים שם עם האנשים בקבלה והכל...
המיקום של המלון זה אם אתה הולך מסטול מת לא יכול לזוז אתה מגיע לסקוור תוך חמש דק' הליכה ואם אתה לא מסטול אתה מגיע תוך דקה
מאחורי המלון יש מדרגות כאלה ליד הכנסייה שמשם אתה עולה ישר לסקוור
בעיקרון כל מה שהוא רשם לך בפוסט למעלה אלה המועדונים המומלצים.
אני הכי אהבתי את הסטארסקיס ואל תנסה לחפש שם אפטלטינג טראנס כי לא תמצא רב המועדונים שם זה אלקטרו האוס. המועדון הכי טוב מבחינת די ג'יים זה הקאסל.
אל תזדהה כישראלי תמצא לך זהות אחרת שאתה יכול לעשות את המבטא שלה טוב ככה תוכל להכנס ביותר זול למסיבות וגם להביא יותר תיירות.
לא מומלץ בכלל להשכיר טרקטורון/קטנוע. שאני הייתי לפני שבוע כל יום ראיתי לפחות 5 אנשים ביום שחוזרים עם דברים שבורים וכמה אנשים שהיו במשפט והיו צריכים לשלם 300 פאונד קנס שזה 3000 שקל. לא ממליץ להסתבך עם השטויות האלה...
חוץ מזה תהנה... זה פשוט גן עדן!
והכי חשוב אל תקנה מהסוכנים הישראלים!!!!!!!!!!!!!!! אני עשיתי ברור משהו כמו חודש לפני אז ידעתי לא לקנות אבל יש הרבה שנופלים בפח אתה יכול להשיג הכל ביותר זול |
|
|
| KrazyDJs |
סגרנו על ה24 לחודש
באנטאה
טיסה יום שישי...אז אני שואל בכלליות את מי שיצא לו לטוס בזמן האחרון - הדיוטי פרי פתוח יום שישי בערב? אנחנו מתכננים לקנות שתיה שם ולא רוצים לאכול אותה בגלל שזה ערב שבת...
אני די בטוח שאני לא אמצא שם אפליפטינג טראנס, אבל לפחות מוזיקה טובה וקצת מוכרת מקווה לשמוע...אי אפשר לדעת..
אנחנו מעדיפים טרקטורונים והכל על מוניות
רובנו נהגנו כמה פעמים על טרקטורון או קטנוע פה בארץ אז לא אמורה להיות בעיה
רק צריך להתרגל לזה שנוסעים בצד שמאל של הכביש..
תודה רבה חברה...בעזרת השם שהכל יסתדר שם.. |
|
|
| KrazyDJs |
וואלה חברה חזרתי היום לפנות בוקר...
יא אללה אחד השבועות..
תודה רבה על הטיפים הלכתי לרוב המקומות האלו שאמרתם...
איך בא לי שוב חח..
ברגע שיהיה לי תמונות אני אשים איזה 2-3... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ברגע שיהיה לי תמונות אני אשים איזה 2-3... |
של כוסיות אם אפשר :) |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
וואלה חברה חזרתי היום לפנות בוקר...
יא אללה אחד השבועות..
תודה רבה על הטיפים הלכתי לרוב המקומות האלו שאמרתם...
איך בא לי שוב חח..
ברגע שיהיה לי תמונות אני אשים איזה 2-3... |
תן לנו א יזה ריוויו ..... |
|
|
| KrazyDJs |
טוב..אני אעשה מעין ריוויו קטן וקצר כי הכל כבר ברח לי מהראש חח..
מגיעים לשדה תעופה

זה צילום של הטיסה שלנו, שנדחתה ב6 שעות מהשעה המקורית :(

קצת נוזלים שלא נהיה צמאים :)
קצת שטויות בחנות צעצועים בדיוטי :]
בלילה הראשון הגענו למלון בסביבות השעה 3 וחצי, ועד שהלכנו לישון הגיע הבוקר, אז לא יצא לנו לצאת..
בלילה השני כבר יצאנו להכיר את העיר, להשכיר טרקטורונים (למי שמתכוון ללכת ולהשכיר - לדעתי, תשכירו את אדם בשם סנטוס. כל השאר החברים שלי חוץ ממני ומעוד אחד השכירו אצל ויקטור, שהישראלי מהחברת תעופה המליץ להם עליו, ורוב הטיול הם בילו אצלו בתיקונים והחלפות)
הלכנו לניסי ביץ', אחלה חוף, מים פשוט יפים, אבל האצות מבאסות עד שאתה מגיע לעומק מסויים..
בלילה הראשון כבר אמרנו שנצא...
תדלקנו קצת, ויצאנו לסיבוב ברים..
אני וחבר עם עוד 2 ארגנטינאיות חמודות באיזה בר שנכנסו אליו
הכניסה לבדרוק...פאב של הפלינסטונס..היה שם די נחמד
סניור פרוגס, זה מיום אחר, אבל כל עוד זה פאבים אז נרכז הכל פה..

ושוב בפרוג, אבל אחרי שהליטר אלכוהול שקנינו שם התחיל לפעול..
ופה כבר לא זכרתי הרבה, ורק התחיל הערב חח
יצא לנו להיות גם בשיט של הישראלים...
נחמד, לא באמת שווה כל כך הרבה כסף, אבל לא נסענו לנאפה בסופו של דבר בשביל לחסוך..
פה אני חושב לכמה רגעים שאני מינימום מייקל לואיס
וזאת כבר תמונה של די ג'יי מרשל..בחור נחמד שיודע להגיד "כוסיות", "בז'ז'ים" ו"שפיך". במקרה נפלנו באותו היום על היומולדת שלו אז הוא פינק את עצמו בדיוק באיזה ג'ק דניאלס

אחד מהמועדונים שהיינו היה ה Bluemoon
מועדון של שוודים..די נחמד, אבל המוזיקה השוודית שנתקעה מידי פעם הרסה את האווירה..
הנה תמונה קצת אחרי התדלוק עוד בחדר
עוד תמונה לפני הבלומון נראה לי..
פגשנו כמה חברה בריטים, וישבנו לדבר איתם כי עוד לא פתחו שערים..
לא בטוח אם אני בתמונה, אבל היה כיף לשיר איתם
"Ben Sahar Sahar, Whatever will be will be..."
על המגינה של Que Sera Sera
מבחינת מועדונים היינו גם ב
Castle
שהיה שם בנזונה, ולא היו עוד הרבה ישראלים שהצליחו להיכנס לשם לפי מה ששמעתי מחברה במלון במשך השבוע...
ב Abyss וב ICE
שתי מסיבות קצף מטורפות..
אבל הרגעים הכי יפים זה ב
Abyss
ששמו רמיקס לג'ירפות - גג וכל הישראלים פשוט היו בשוק והתחילו להתפרע
וב ICE
ששמו שם "זורבה", השיר הזה של היוונים..
וכל המועדון פשוט עשה עיגול ענקי והתחיל לרקוד ועם הקצב ירד יותר ויותר קצף..היה מטורף..
הייתי גם ב Aqua פעמיים
אפטר חינם, חזרתי ב7 ומשו בבוקר לחדר...
וגם בבלאק אנד וייט היינו לילה אחד, שהיה די סביר...אבל חוץ מללכת לאיבוד באותו לילה אני לא זוכר הרבה...
הנה תמונות שלנו במלון ביום האחרון
בבורגר קינג טוחנים ארוחות קומבינה של 10 פאונד לזוג לפני הטיסה
וזה כבר בשדה תעופה נדחסים עם כל הישראלים..
לאכול שם יש בשפע
יש את הבית חב"ד שקפצנו פעם אחת והיה נחמד לשחק קצת ששבש, לעשן נרגילה, ולשמוע עברית (לא שלא שמענו לפני חח)
KFC, Pizza Hut (All You Can Eat!!) וה Burger King.
קצת Fish & Chips
והרבה מנות חמות...
מי שהולך, שישים לב אם הוא קונה שתיה קלה לא מוגזת...תקראו טוב טוב אם אתם לא קונים תרקיז...אנחנו קנינו ג'ריקן של 3 ליטר מיץ תפוזים, שהתברר שצריך למהול אותו במים חח...
אממ, היה גם לילה אחד שהלכנו למועדון חשפנות כי לאחד מהחברים היה יום הולדת 18...צחוקים וחוויה של פעם בחיים חח..
וזהו נראה לי...כוסיות בלי סוף מן הסתם...אבל לא כולן אוהבות ישראלים..
וזהו נראה לי, בכלליות היה טיול בן זונה... |
|
|
|
|