|
uch Tiësto op The Box in DJProFiles om 21:30, Vrijdag en Zaterdag
|
View this Thread in Original format
| Blik |
Tiësto komt vanavond dus op een programma op The Box om 21:30
ik dacht, laat het jullie ff weten
(laat dit niet uitmonden in een commercie discussie aub) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Blik
Tiësto komt vanavond dus op een programma op The Box om 21:30
ik dacht, laat het jullie ff weten
(laat dit niet uitmonden in een commercie discussie aub) |
Leuk voor de mensen die The Box ook kunnen ontvangen :( :( |
|
|
| magrec |
Blik wees maar niet bang voor zo'n discussie :D
Dj profiles vind ik een erg goed programma,
vooral de aflevering met john digweed,
Mick boskamp: vraagt komt er nog een keer een nieuwe cd van je uit?
John: Morgen krijg je me nieuwe mix cd....Wat dus niemand nog wist dat ie er één had gemixt :D |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by magrec
Blik wees maar niet bang voor zo'n discussie :D
Dj profiles vind ik een erg goed programma,
vooral de aflevering met john digweed,
Mick boskamp: vraagt komt er nog een keer een nieuwe cd van je uit?
John: Morgen krijg je me nieuwe mix cd....Wat dus niemand nog wist dat ie er één had gemixt :D |
Beter kan ik het niet zeggen
Greetz Muppet |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Blik
Tiësto komt vanavond dus op een programma op The Box om 21:30
|
EN...... was het wat? |
|
|
| basvh |
| ik heb het gezien, vond het wel een goed interview, stuk beter dan toen op tmf maar das ook niet zo moeilijk. |
|
|
|
|