|
Mijn mp3-lijstje....
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Hey,
Ik ben nieuw hier, maar ik dacht; ik post mijn mp3-lijst hier maar eens. Zelf zit ik vaak op www.raremusicfinder.com die nu tijdelijk offline is, maarja. Ik wil geen reclame maken, maar ik zou daar over een week of wat zeker gaan kijken, je kan er superveel zooi downen.
Maar nu even on-topic: dit is dus mijn lijst. Ik ben natuurlijk opzoek naar meer spul...maar nu vooral naar de WORK-serie en spul van Tiesto. Heb je wat? Mail me dan..
Mijn lijst zit geattachted als mp3 file, dus even opletten!!
Rename deze file EERST naar mp3list.txt!!!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| eXos |
Valt mee dat lijstje. Ik heb de mijne niet bij de hand, anders had ik 'm wel geplaatst. Hoe zit dat met die
Yves de Ruyter - Live at Trance Energy - Heerenveen (30-09-00) VIDEO
War heb je die vandaan????????? :)
volgende keer maar weer |
|
|
| SnuggLe |
Geen idee hoe ik eraan kom, is al een tijdje geleden.
Volgensmij via BMI, maar dat weet ik niet zeker.
Ja mijn lijst is ook niet zo groot, maar dat komt omdat ik ook niet alles bewaar wat ik tegenkom. Heb ik een beetje te weinig ruimte voor... Ik zit nu al op de 40 mp3cdz.
Ik bewaar het meeste van de Nederlandse DJ's (Tiesto, Ferry, Armin van Buuren, Kleinenberg, Lucien Foort Dazzle etc), en gewoon de 'kwaliteits-trance' zoals alles van Black-hole enzo.
Btw Petrus, waar kom je vandaan in Enschede?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Valt mee dat lijstje. Ik heb de mijne niet bij de hand, anders had ik 'm wel geplaatst. Hoe zit dat met die
Yves de Ruyter - Live at Trance Energy - Heerenveen (30-09-00) VIDEO
|
Die was te zien op TMF bij de Deejays.
Het waren maar drie nummers:
Airwave - Innerspace, Marco V - Tolerance en Darude - Sandstorm
P.S. vanavond (21.00) wordt TE in Utrecht uitgezonden |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw Petrus, waar kom je vandaan in Enschede?
Greetz,
SnuggLe |
Ik woon aan de Haaksbergerstraat, net naast die hoerenkast en tegen over Hennie's snackbar LOL :) |
|
|
| SnuggLe |
Hahahaha, ik ken het wel ja :)
Ik zit op de campus..download-heaven! :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| M5 |
| hmm daar hoef je niet voor op de campus te zitten :)........maare ik heb wel gehoord dat daar het snelste netwerk van europa ligt .........haal je ook supersonische snelheden ? |
|
|
| SnuggLe |
Klopt, hoef je niet voor op de campus te zitten...maar het helpt wel! Hoef je niet zo lang te wachten met downen :-)
Iedereen hier heeft internet via een LAN, alles via een 100 Mbit netwerkkaart in je eigen computertje.
Intern haal je makkelijk 4 mb/seconder, extern gaat het ook retesnel.
Daarom heeft een huisgenoot van me hier ook een server staan, waar we allemaal 0-day spul van BMI enzo op krijgen.
Dus iedere dag het nieuwste spul. |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt, hoef je niet voor op de campus te zitten...maar het helpt wel! Hoef je niet zo lang te wachten met downen :-)
Iedereen hier heeft internet via een LAN, alles via een 100 Mbit netwerkkaart in je eigen computertje.
Intern haal je makkelijk 4 mb/seconder, extern gaat het ook retesnel.
|
Hoe bedoel je met hoef je niet voor op de campus te zitten.
En bij mij in huis woont nog een ventje dat een kamer zoekt op de campus!!!!! En snel!!!
TNX |
|
|
| SnuggLe |
Voor "Download-Heaven" ,dat zei M5, lees paar posts terug.
Wij hebben hier nog een kamer vrij :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Klopt, hoef je niet voor op de campus te zitten...maar het helpt wel! Hoef je niet zo lang te wachten met downen :-)
Iedereen hier heeft internet via een LAN, alles via een 100 Mbit netwerkkaart in je eigen computertje.
Intern haal je makkelijk 4 mb/seconder, extern gaat het ook retesnel.
Daarom heeft een huisgenoot van me hier ook een server staan, waar we allemaal 0-day spul van BMI enzo op krijgen.
Dus iedere dag het nieuwste spul. |
WTF, 4mb/sec, haha, dan kom ik met mn ISDN 128k, hmmmm |
|
|
| Flipper01 |
Da's het betere werk in Enschede! Een vriend van me studeerd daar ook en hij haalt ook supersonische snelheden. Een goede DivX film heeft ie zo binnen..
En dan zit ik hier met m'n chello snelheid van een paar kb/sec :(
Het heeft echt enorm lag geduurd voordat ik m'n eerste TE liveset binnen had :(
Maar het is nog altijd beter dan via de telefoon internetten ;-)
Greetz! |
|
|
|
|