return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה מעיקה במחשב!!!
View this Thread in Original format
Rising
יש לי צורב/כונן דיוידי..
צרבתי איתו, הכנסתי דיסקים של דיוידי הכל עבד יפה לתקופה של כמה חודשים.
לפני כמה זמן הכנסתי דיסק של דיוידי הוא מראה לי אותו כאילו הוא ריק ..אין בו קבצים, אבל זה דיסק שצרבתי בעבר. לצרוב עם הכונן אני יכול ....לקרוא דיסקים רגילים של CDR
אני יכול. אבל דיסק דיוידי עם תוכן אני לא יכול לקרוא...

מה אני עושה????
uzi
device manager >> ide controllers >>
כל הכוננים
primery & secondery
עובדים ב
ultra dma?
האים זה כונן
SATA?
מתי קנית?
האים יש איזה בעיות ב
device manager?
האים הדיסקים שצרבת עובדים אצל אחרים?
האים העברת דיסק ניקוי?
האים החיבורים ללוח אם ולכונן מחוברים טוב?
האים התקנת תוכנה בעלת יכולת צריבה לאחרונה?
השתמשת באיזה דרייבר חדש שקשור לצורב?
YoraY
עוזי לך תעבוד בתמיכה טכנית דחוף..
Viber
quote:
Originally posted by YoraY
עוזי לך תעבוד בתמיכה טכנית דחוף..


לא, בשביל לעבוד בתמיכה תכנית בארץ צריך לדעת לשאול שאלה אחת חשובה: "האם ניסית לעשות ריסטרט למחשב?
Rising
quote:
Originally posted by uzi
device manager >> ide controllers >>
כל הכוננים
primery & secondery
עובדים ב
ultra dma?


איך אני מגדיר אותו
ultra dma
במחשב הישן אני זכור את האפשרות הזאת במאפייני הכונן היום אני לא מוצא את זה.


quote:
Originally posted by uzi
האים זה כונן
SATA?
מתי קנית?


לא יודע אם הוא
sata
איך אני בודק? ולמה זה משנה?
את המחשב קניתי לפני חצי שנה..

quote:
Originally posted by uzi
האים הדיסקים שצרבת עובדים אצל אחרים?
האים התקנת תוכנה בעלת יכולת צריבה לאחרונה?


כן! עובדים אצל אחרים.
מאז שהתקנתי נרו 7 הכל נדפק.. אבל מחקתי אותה והבעיה לא נפתרה!
uzi
quote:
Originally posted by Viber
לא, בשביל לעבוד בתמיכה תכנית בארץ צריך לדעת לשאול שאלה אחת חשובה: "האם ניסית לעשות ריסטרט למחשב?

וגם המשכורת כמעט משכורת מינימום, אין להם סיבה לשלם לך על תואר ראשון או מקצועי... בדרך כלל.
uzi
אם אתה לא רואה קבצים בדיסקים, אז או שהכונן נדפק או שהחיבורים הפיסיים לא מוצלחים. קרא גם את זה:

זה הכבל של
IDE
http://www.gshop.com.au/images/ide_133_cable.jpg

זה הכבל של
SATA
http://lib.store.yahoo.net/lib/cool...ata-cable-2.jpg

אם יש לך
IDE
אז מצא את הכונן שלך ב
device manager >> ide controllers >>
באחר מה
primery or secondery
ואם הוא
PIO
ואתה רוצה להפוך אותו ל
ULTRA DMA
תוכל לעשות לכל הקטגוריה
uninstall
(יש סיכון)
ולאחר איתחול תן למשחב לזהות לבד את החומרה.
אולי זה יעזור.
Liran-A
פפפש עוזי איזו השקעה...

המצב כל כל רע בארץ, שיש מקרים שאפילו למהנדס רשתות מוסמך, מתייחסים בארץ כטכנאי מחשבים.. :(
uzi
תראה, תעודה של סיסקו, שבעולם נחשבת פצצה, זה לא תואר ראשון או תואר מקצועי של משרד העבודה.
צריך למצוא מישהו שמוכן לשלם עליה ברצינות. בגדול, מה שאני יודע, חברות תקשורת מתעסקות בזה. מי שאשכרה מרים רשתות ותשתיות בארץ צריך קשרים עם קבלנים וכו. אתה יכול להיות מישהו שמנהל או מתחזק רשת קיימת, בשטח אנשים קוראים לזה טכנאי. יש מקומות שצריכים אנשים כאלה צמוד וזמין ויש מקומות שצריכים אנשים כאלה פעם בחודש. צריך לחפש חוג לקוחות או להיות שכיר.

ולסיום סיומת,
מה יגידו כל מהנדסי האלקטרוניקה שלפעמים מקבלים משכורות של מזכירות?
זה אמיתי לגמרי וזה ממש יאוש.
Liran-A
הקטע שבחו"ל המצב הפוך לגמרי
לא יודע מה לגבי אלקטרוניקה..
אבל עם תעודות הסמכה של מיקרוסופט וסיסקו, בחו"ל אתה נחשב למיני אלוהים,
עד כדי כך שאתה אפילו מקבל הנחות בכניסה לכל מני מקומות בילוי.
משכורות התחלתיות שם הן 50,000$ בשנה, שזה המון יחסית לארץ.

יש מקומות שזה אפילו נחשב למקצוע מועדף, מה שמעניק לך אוטומטית אזרחות במקום.

ובדיוק דיברו על המצב הזה אתמול בחדשות.

Rising
quote:
Originally posted by uzi
אם אתה לא רואה קבצים בדיסקים, אז או שהכונן נדפק או שהחיבורים הפיסיים לא מוצלחים. קרא גם את זה:

זה הכבל של
IDE
http://www.gshop.com.au/images/ide_133_cable.jpg

זה הכבל של
SATA
http://lib.store.yahoo.net/lib/cool...ata-cable-2.jpg

אם יש לך
IDE
אז מצא את הכונן שלך ב
device manager >> ide controllers >>
באחר מה
primery or secondery
ואם הוא
PIO
ואתה רוצה להפוך אותו ל
ULTRA DMA
תוכל לעשות לכל הקטגוריה
uninstall
(יש סיכון)
ולאחר איתחול תן למשחב לזהות לבד את החומרה.
אולי זה יעזור.


תודה אחי אני אבדוק את זה
uzi
quote:
Originally posted by Liran-A
הקטע שבחו"ל המצב הפוך לגמרי
לא יודע מה לגבי אלקטרוניקה..
אבל עם תעודות הסמכה של מיקרוסופט וסיסקו, בחו"ל אתה נחשב למיני אלוהים,
עד כדי כך שאתה אפילו מקבל הנחות בכניסה לכל מני מקומות בילוי.
משכורות התחלתיות שם הן 50,000$ בשנה, שזה המון יחסית לארץ.

יש מקומות שזה אפילו נחשב למקצוע מועדף, מה שמעניק לך אוטומטית אזרחות במקום.

ובדיוק דיברו על המצב הזה אתמול בחדשות.

מתאים לנו, מדינה קטנה ופלצנית.
רוצים גאון עם 100 תארים וניסיון של שנים ולשלם לו משכורת של מזכירה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement