|
Loveparade 2002...
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Vilka ska dit??
Jag är 100% säker på att jag och några polare åker iaf...
Hade varit kul med lite TA folk från sverige som hängde på så vi kan "samåka" ner till Berlin.... |
|
|
| reveal |
| jag är inte omöjlig |
|
|
| x-dream |
Jag ska nog oxå dit....Hur ska ni ta er ner dit eller?
Skulle vara roligt å veta detta....Jag maila ju till dom som hade love train men jag fick aldrig några svar av dom.... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by x-dream
Jag ska nog oxå dit....Hur ska ni ta er ner dit eller?
Skulle vara roligt å veta detta....Jag maila ju till dom som hade love train men jag fick aldrig några svar av dom.... |
Tanken är väl att vi ska åka bil ner..
Är billigast och går fort ner också.
Om det blir ett gäng som åker så kan man "slå ihop" en bilkaravan från stockholm och en från göteborg, kravet är jue då att det finns folk som vill köra.. ;)
"LOVECARAVAN 2002" :D |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Tanken är väl att vi ska åka bil ner..
Är billigast och går fort ner också.
Om det blir ett gäng som åker så kan man "slå ihop" en bilkaravan från stockholm och en från göteborg, kravet är jue då att det finns folk som vill köra.. ;)
"LOVECARAVAN 2002" :D |
Det är ju sant...Vi åkte bil ner 2000....Det tar ju inte så lång tid.....Jag kan dock inte köra...Har ju inget körkort.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är mycket möjligt att jag hakar på. Som vanligt beror det på tid och pengar...
Men isf. kan jag köra min trance mobil
 |
|
|
| SWE_TRANCE |
Gött!
grymma reg. plåtar måste jag säga...=)
Är de "äkta" eller hemmagjorda..? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Gött!
grymma reg. plåtar måste jag säga...=)
Är de "äkta" eller hemmagjorda..? | Dom är adobe gjorda... :)
Men ljud systemet är äkta och inte att leka med. Skön bil at lira trance i... |
|
|
| x-dream |
| Den var fin den steve....Den rockar fett nere på love parade den bilen....:D :D :D :D |
|
|
| eXton |
Halloj, vi är ett gäng mer eller mindre rutinerade Love Parade alkoholiserade studenter från Lund som ska ner i år igen (har vart där typ de 3 senaste åren iallafall)
I nuläget är vi väl en sådär 8 pers och vi ska bo på Hotel Bärlin (svinbra vandrarhem nära tunnelbanan, billigt som fan och skitschyssta 4-bäddsrum, berlin.nethotels.com)
Vi tar gärna sällskap med lite annat kul folk :toothless :D :toothless |
|
|
|
|