|
Sean Tyas @ Sweapsound Club Session 7/9
|
View this Thread in Original format
| WoberT |
Då va det dags igen för Club Session att slå upp portarna. Det kommer att bli en händelserik höst och vi börjar med Sean Tyas den 7:e September.
Mer info kommer senare.
www.sweapsound.com |
|
|
| WoberT |
Jaså ingen som har skrivit nåt, det va värst :P
Festen är ikväll iaf, kommer bli grymt drag :).
Nån som kommer dit? |
|
|
| PoiZoN |
| Självklart kommer man! Inte missar man en fest som hålls i samma stad :) Sen så har jag velat se sean tyas ett bra tag nu, så det ska bli skoj :D |
|
|
|
|