return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sean Tyas @ Sweapsound Club Session 7/9
View this Thread in Original format
WoberT
Då va det dags igen för Club Session att slå upp portarna. Det kommer att bli en händelserik höst och vi börjar med Sean Tyas den 7:e September.

Mer info kommer senare.

www.sweapsound.com
WoberT
Jaså ingen som har skrivit nåt, det va värst :P
Festen är ikväll iaf, kommer bli grymt drag :).

Nån som kommer dit?
PoiZoN
Självklart kommer man! Inte missar man en fest som hålls i samma stad :) Sen så har jag velat se sean tyas ett bra tag nu, så det ska bli skoj :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement