|
Paul Oakenfield gisteren in VDDD
|
View this Thread in Original format
| //j o o s t |
| Hey, heeft iemand gisteravond nog Paul Oakenfield geluisterd gisteravond in Van Diepens Dance Department. Weet iemand van jullie misschien de tracklist van gisteravond die hij draaide? Ik heb er wel wat zoals Punk enzo, maar hebben jullie er meer? |
|
|
| Biohazard |
| 1ste nummer is Moby - We are made of stars (tiesto Mix) |
|
|
| //j o o s t |
| thnx, ga ik ff downen. |
|
|
| Bouma-Bros |
Hij draaide ook:
DJ Tiesto - Dallas 4 PM
DJ Tiesto - Obsession
en een plaat die verdacht veel leek op de nieuwe Rui Da Silva?? |
|
|
| magrec |
Nieuwe rui da silva???
Hmm ff navraag doen :D |
|
|
| Muppet |
Is deze ste al te verkrijgen???
greetz Muppet |
|
|
| Chrono|one |
| quote: | Originally posted by magrec
Nieuwe rui da silva???
Hmm ff navraag doen :D |
Nieuwe?! Omg Touch me was the best, jammer dat z'n andere nummers zo zuigde, kan ik die set ergens downen? Op AG hebben ze hem niet :/ |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chrono|one
Omg Touch me was the best, jammer dat z'n andere nummers zo zuigde, |
:eyes: :eyes: :eyes: :conf:
moet je es ff rui da silva - "four elements" fire downloaden |
|
|
| WTB |
Hé weet iemand van jullie misschien hoe het één na laatste nummer dat Paul draaide heet. Het had de vocalen van de theme van de film Gladiator. Het is niet Cass & Slide - Glad I Ate Her maar hij klonk zeer lekker.
WTB. |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by WTB
Hé weet iemand van jullie misschien hoe het één na laatste nummer dat Paul draaide heet. Het had de vocalen van de theme van de film Gladiator. Het is niet Cass & Slide - Glad I Ate Her maar hij klonk zeer lekker.
WTB. |
Ik heb t niet gehoord maar het kan Paris & Sharp - Aphrodite (Main Mix) zijn... |
|
|
|
|