|
Progressive - liefhebbers? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
Zo is dat,ge hebt nu eenmaal verschillende stijlen,en verschillende smaken,chance da ze allemaal bestaan want moest iedereen dezelfde smaak hebben ,zou de wereld maar een saaie boel worden!:)
Tiot voor kort had ik nog nooit ghoord,van Olav basoski,tot'em in ene keer op een compilatie,verscheen g-hier en dan ook nog een paar remixes van hem t ehoren kreeg,en I like it!En tracid traxx heeft ook keigoeie sound!;) |
|
|
| esoterist |
| quote: | Originally posted by djiwan
Jongens hou es op te zeiken over wat voor stijl het beste is...
geen enkele stijl is beter of slechter dan de andere het heeft gewoon met je persoonlijke smaak te maken.
Eigenlijk komt het hier op neer : Smaken verschillen, en dat is mis. maar goed ook |
Vind ik nou ook,dat gezeik elke keer van wat beter of nog beter is.Ieder heeft gewoon zijn eigen smaak en daar valt niet aan te twisten .Ik word er ook elke x zo moe van als er van die gastjes bij me komen en vragen waarom ik gewone trance(commercieel in hun ogen)nou zo mooi vind en dat ik als veteraan 11 jaar feesten wel beter zo moeten weten.
Dan zeg ik gewoon van dat ik van house muziek hou en daar valt trance ook onder .
En dan heb je van die gasten ,zitten ze met hun ogen te knipperen en vragen ze van goh is trance House???
Ja trance is ook house ,maar ach ja jochie jij kan ook niet allezzzz weten |
|
|
| Akira |
wow nog iemand van de veluwe....hehe er zitten dus al 5 trance addicts die uit deze buurt (veluwe) komen hehehe ;)
Mysteric
M5
henkie henk
esoterist
Akira
Ja nou progressive is niet echt mijn stijl maar sander die draait wel goed...Zoals ze toen tiesto op IC in die kleine klote zaal lieten draaien dat was gewoon om te janken.Maar ja dat is natuurlijk een andere verhaal ;o |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Akira
wow nog iemand van de veluwe....hehe er zitten dus al 5 trance addicts die uit deze buurt (veluwe) komen hehehe ;)
Mysteric
M5
henkie henk
esoterist
Akira
|
En ikke dan?? :) |
|
|
| Akira |
| okay jij dan ook erbij hehe toch een aardig lijstje...uit zo'n kleine streek ;) |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Akira
wow nog iemand van de veluwe....hehe er zitten dus al 5 trance addicts die uit deze buurt (veluwe) komen hehehe ;)
Mysteric
M5
henkie henk
esoterist
Akira
;o |
He He, maak er maar 6 van. Ik heb 12 jaar in Epe gewoond. Sinds 9 maanden woon ik in Enschede. |
|
|
| M5 |
| Nee dat telt NIET !! :) |
|
|
| Akira |
| hehehe nee dat telt inderdaad niet maar kom petrus wel es in starlight??? |
|
|
| magrec |
| moi uit vaassen =]] veluwe =]] |
|
|
| Akira |
Mysteric
M5
henkie henk
esoterist
Akira
Tais
(Petrus)
Magrec
behoorlijke lijst al zeg ik het zelf :D |
|
|
| -TAIS- |
| He Magrec, was jij ook niet eerst op raremusicfinder.com te vinden? Jawel toch? Morgen gaan ze weer open, dus be there! |
|
|
| magrec |
| yup raremusicfinder goed dat je het zegt ff kijken. |
|
|
|
|