return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
House tillbaka i Malmö - premiär fredag 31 aug
View this Thread in Original format
CJ InterCity


Tjoho gott folk! Nu har Sommarklubben i Malmö gått i ide och då är det hög tid för oss på Vibes att ta över. Med start den här veckan kommer vi att dra ut på sommaren så långt det bara går med den skönaste house musiken och den bästa stämningen!

Var:
Djäknegatan 9, Malmö (Buddha Lounge)

Inträde:
40 kr före midnatt
80 kr efter midnatt

Lineup:
23:00-00:00 JAY'N'WHY
00:00-01:30 CALY
01:30-03:00 REZA aka SOULHEAVEN

OBS! 10% rabatt med studentleg på allt i baren!


>> http://www.myspace.com/vibesof <<
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement